اینستاگرام

اینستاگرام در حال آزمایش استوری‌های اشتراکی می‌باشد

به گزارش TechCrunch، اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی مشابه Super Follows توئیتر می‌باشد. این ویژگی که “Exclusive Stories” نام دارد، توسط الساندرو پاروزی، یکی از توسعه‌دهندگان اینستاگرام، فاش شده و به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد محتوای اختصاصی‌شان را از طریق استوری در اختیار مشترکان خود قرار دهند.

بر اساس تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط پاروزی، برچسبی بنفش رنگ استوری‌های اختصاصی شما را از سایر استوری‌هایتان متمایز می‌کند – مشابه برچسب سبزی که برای پست‌های “Close Friends” مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که شما با استوری اختصاصی از تولیدکننده‌ای که اشتراک آنرا خریداری نکرده‌اید (اصطلاحاً طرفدار او نیستید) مواجه می‌شوید، پنجره‌ای با عنوان “تنها طرفداران می‌توانند این محتوا را تماشا کنند”، مواجه می‌شوید.

موارد به اشتراک گذاشته شده تنها نگاهی‌ای به قابلیتی که اینستاگرام در نظر دارد، محسوب می‌شوند. این موضوع تاحدی است که خود شرکت نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده قادر به اشتراک تصاویر بیشتری از قابلیت مذکور نیست و تنها به تائید اسکرین‌شات‌های افشا شده بسنده کرده است. آزمایش چنین قابلیت‌هایی در این پلتفرم چندان نیز غیر منطقی به نظر نمی‌رسد. زیرا آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام، نیز چندی پیش مسائلی را در مورد ایجاد اشتراک در بستر این شبکه اجتماعی مطرح کرده بود. در نظر داشته باشید طی یکسال گذشته تمرکز بسیار زیادی روی کسب درآمد سازندگان از طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌ها صورت گرفته است. به دنبال رشد چشمگیر Substack، شرکت مادر اینستاگرام، فیسبوک، نیز یک نشریه داخلی در پلتفرم خود راه‌‌اندازی کرد. توئیتر نیز در اوایل ماه گذشته از قابلیت‌های Super Follows و Ticketed Spaces رونمایی کرده که در حال حاضر اندکی ناشناخته هستند، اما شباهت بسیاری به قابلیت جدید اینستاگرام دارند. ویژگی Super Follows به کاربران اجازه می‌دهد توئیت‌های اختصاصی را با مشترکان خود به اشتراک بگذارند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا