ایکس‌باکس سری اس

ایکس‌باکس سری اس 364GB فضای ذخیره‌سازی قابل استفاده دارد

طبق اخبار فاش شده از یکی از کاربران وب‌سایت ردیت، کنسول اقتصادی Microsoft یعنی ایکس‌باکس سری اس دارای 364GB فضای ذخیره سازی قابل استفاده است.

حدود یک هفته دیگر مایکروسافت نه یک، بلکه دو کنسول نسل بعدی را منتشر خواهد کرد. آنها هم Xbox Series X و هم رده‌های پایین و مقرون به صرفه سری S خود را به ثبت رسانده‌اند. طبق اخبار، این فناوری بحث‌برانگیز مشکلاتی را برای توسعه دهندگان ایجاد کرده است. برخی فکر می‌کنند که این امر برای دیگران خوب است زیرا آنها نگران هستند که ممکن است به دلایل مختلف گیج کننده باشد. چیزی که مطمئناً می‌تواند به آتش این شعله دامن بزند، مقدار فضای قابل استفاده‌ای است که برای ایکس‌باکس سری اس ادعا می‌شود.

یکی از کاربران Reddit ادعا کرده است که یک هفته ایکس‌باکس سری اس را بدست آورده است. همچنین او تصویری دارد که ظاهراً آن را ثابت می‌کند. او می‌گوید که این سیستم 364 از 512 گیگابایت فضای قابل استفاده برای بازی‌ها و برنامه‌ها در حافظه SSD سیستم دارد. در مقایسه با PS5 سونی که 664 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل استفاده دارد و برادر بزرگ سری S یعنی سری X که دارای 802 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است این عدد کم به نظر می‌رسد.

در حال حاضر ما باید این مورد را جزو شایعات طبقه‌بندی کنیم، زیرا این رسمی نیست. اما 364 از 512 گیگابایت را می‌توان عددی معقول برای ایکس‌باکس سری اس دانست. احتمالاً مدتی از کانال‌های رسمی اطلاع نخواهیم داشت. در آخر، حجم زیادی نیست. به‌خصوص وقتی بازی‌هایی مثل Call of Duty را دارید.

ایکس‌باکس سری اس در تاریخ 10 نوامبر در کنار ایکس‌باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. همچنین قیمت این کنسول‌ها به ترتیب ۲۹۹ دلار و ۴۹۹ دلار است.

همچنین بخوانید:

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا