GOG

بازی‌های انحصاری اپیک‌گیمز در GOG قرار خواهد گرفت

فروشگاه GOG یک ویژگی کاملاً جدید هیجان انگیز را اضافه خواهد کرد که امکان خرید انحصاری Epic Games Store را مستقیماً از برنامه GOG Galaxy 2.0 فراهم می‌کند.

فروشگاه دیجیتال GOG به زودی در GOG Galaxy 2.0، بازی‌های انحصاری Epic Store را برای خرید ارائه می‌دهد. در اوایل سال جاری، این سرویس همچنین یک قابلیت بازگشت هزینه‌های پرداختی اضافه کرده است.

این فروشگاه آنلاین به‌شکل سخاوتمندانه‌ای به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بازی‌های خریداری شده را تا 30 روز پس از خرید بازگردانند. علاوه بر این، زمان صرف شده در چنین بازی‌هایی مهم نیست. بقیه فروگاه‌ها مانند Steam و Epic Store پس از خرید فقط یک بازه زمانی دو هفته‌ای را برای بازپرداخت به خریداران ارائه می‌دهند. علاوه بر این، نباید بیش از چند ساعت بازی‌ها انجام شده باشد. در غیر این صورت، آن‌ها شرایط خود را برای بازپرداخت از دست می‌دهند.

GOG تصمیم رقابتی دیگری اتخاذ کرده است، که احتمالاً موقعیت خدمات را در بازار جذب مشتری جدید تقویت می‌کند. در تلاش برای ایجاد برنامه GOG Galaxy 2.0 که حتی کاربرپسندتر شود. GOG به زودی امکان خرید انحصاری‌های Epic Store را مستقیماً از سرویس‌های خود فراهم می‌کند. GOG Galaxy به عنوان یک بستر واحد برای خرید و ذخیره بازی‌ها از دو سرویس مختلف و توزیع بازی‌های پلتفرم PC استفاده می‌کند.

این قابلیت در GOG.com معرفی شد. این ویژگی جدید در حالت آزمایشی تنها ازطریق یک روش محدود به سیستم دعوت کاربران با پشتیبانی از چند بازی مشخص از میان انحصاری‌های اپیک گیمز آغاز به کار می‌کند. به این نکته توجه کنید که اپلیکیشن GOG Galaxy در ابتدا با هدف یکپارچه‌سازی بسترهای عرضه بازی‌ها در پلتفرم PC ساخته شده بود اما این کار تنها با اضافه کردن بازی‌ها به یک مجموعه واحد و برقراری ارتباط با دوستان در پلتفرم‌های مختلف انجام شده بود.

در توییت جدیدی که ازطریق اکانت رسمی GOG GALAXY منتشر شده، می‌خوانیم:

از زمانی‌که GOG GALAXY 2.0 کار خود را آغاز کرد، قابلیت خاصی که بیشترین درخواست را از میان کاربران به خود اختصاص داده بود امکان خرید مستقیم بازی‌های سایر پلتفرم‌ها از از این اپلیکیشن بود. به همین دلیل از همین حالا فاز آزمایشی یک فروشگاه جدید را داخل این اپلیکیشن آغاز می‌کنیم.

توییت مربوط به این خبر را در این لینک مشاهده کنید.

از نظر اپیک، این یک تصمیم سودمند است. زیرا این شرکت قادر خواهد بود مخاطبان بیشتری را حفظ کند و سود خود را حفظ کند. همچنین Epic Store با ارائه بازی‌های شگفت‌انگیز رایگان و جذاب، رویکرد سخاوتمندانه‌ای نسبت به کاربران خود دارد. به تازگی، بازی راکت لیگ نیز در این فروشگاه رایگان شده است. همچنین هرکسی که بازی را از طریق Epic Store دریافت کند، 10 دلار برای خرید در سرویس آنلاین دریافت می‌کند.

خرید بازی‌ها از فروشگاه‌های مختلف از طریق یک اپلیکیشن منحصر به فرد یک ایده فوق‌العاده است. برای GOG Galaxy 2.0، این تازه اولین قدم است. اما این ممکن است آینده صنعت گیم باشد. به ویژه با توجه به اینکه ناشران اصلی تمایل به ایجاد خدمات توزیع دیجیتال خود دارند. امیدوارم که GOG بتواند در مذاکرات احتمالی با شرکت‌های دیگر موفق شود. امکان دارد در چند سال دیگر، کاربران این فرصت را داشته باشند تا با راه‌اندازی GOG Galaxy، کل سرویس‌های Steam ، Uplay ، Origin و … را در اختیار داشته باشند.

همچنین بخوانید:

منبع: screenrant

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا