بازی‌های انحصاریPS5 با سرعت بیشتری در مرحله عرضه قرار می‌گیرند

بازی‌های انحصاریPS5 با سرعت بیشتری در مرحله عرضه قرار می‌گیرند

بازی‌های انحصاری از مدت‌ها پیش نقطه قوت PlayStation بوده و یکی از دلایل اصلی موفقیت فروش عظیم PS4 در سراسر دنیا بوده‌اند و به طبع، سونی می‌خواهد با PS5 نیز این موفقیت را تجربه کند. درواقع، سونی می‌خواهد محتوای انحصاری خود را با سرعت بیشتری منتشر کند.

سونی در گزارش اخیرخود، از اهدافش در مورد «نوآوری» و «تکامل» پلتفرم PlayStation خبر داد و یکی از راه‌هایی که برای رسیدن به این هدف خود دارد «سرمایه گذاری‌های فعال برای تقویت تولید IP های انحصاری است». این شرکت اعلام کرد که این کار موجب تسریع تولید و گسترش بازی های انحصاری PlayStation می‌شود.

سونی در همین گذارش می‌گوید که تمایل به همکاری با شرکت‌های بیشتر و از تمایل خود برای گسترش استودیو فرست پارتی خبر داد. این رویکرد موجب ‌می‌شود سونی از تعداد بازی‌های انحصاری PS5 اطمینان حاصل کند.

بازی‌های انحصاریPS5 با سرعت بیشتری در مرحله عرضه قرار می‌گیرند

سونی تاکنون تعداد قابل ملاحظه‌ای از بازی‌های انحصاری را از سوی استودیو‌های فرست پارتی خود برای PS5 معرفی کرد که از آنها می‌توان: Marvel’s Spider-man و Horizon Forbidden West و Ratchet and Clank که برای تعطیلات 2020-2021 آماده خواهند شد، اشاره کرد. عناوینی نظیر Destruction AllStars، Sackboy:A Big Adventure ، Demon’s Souls، Returnal و Turismo 7 نیز از موارد قابل ذکر است.

در این حال عناوین انحصاری ترد پارتی نظیر: Deathloop و Ghostwire : Tokyo نیز در سال 2021 به بازار عرضه خواهد شد. گزارش‌های دیگری در ارتباط با عملکرد سونی برای توسعه بازی‌های انحصاری نسل جدید منتشر شد که تمایل این شرکت را برای گشترس بازی‌های ترد پارتی نشان می دهد.

همچنین بخوانید:

فورتنایت به دلیل جدال حقوقی اپیک گیمز با اپل، به دو بازی مختلف تقسیم خواهد شد

اپیک گمیز در اولین جدال با اپل پیروز شد؛ آنریل انجین برای فورتنایت مسدود نمی‌شود

مدیر عامل تیک‌تاک به دلیل آشفتگی‌های سیاسی از سمت خود کناره‌گیری کرد

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا