Castlevania

بازی‌های جدید Metal Gear و Castlevania در خارج از کونامی ساخته خواهد شد

در گزارشات جدید گفته می‌شود قرار است بازی‌های Metal Gear و Castlevania در خارج از استودیو ژاپنی کونامی ساخته شود.

امروز کاملاً شایعات پیرامون ناشر ژاپنی کونامی است. در جدیدترن شایعات حول محوریت کونامی، یک توسعه‌دهنده ژاپنی دیگر در حال کار بر روی بازسازی یا بازی جدید از مجموعه‌های Silent Hill است، اما به نظر می‌رسد تیم Bloober که به تازگی The Medium را به پایان رسانده است، نکاتی مثبتی را در مورد کار با تیم توسعه‌دهنده اعلام کرده باشد. اما روز هنوز کاملاً به پایان نرسیده است، زیرا به نظر می‌رسد کونامی قصد دارد IP‌های دیگر خود را هم وارد این ماجرا کند.

در پیگیری گزارش اخیر Silent Hill، خود اندی رابینسون از VGC همچنین گفت که کونامی پس از عملکرد ضعیف Metal Gear Survive و Contra: Rogue Ops ، یک بار دیگر ادعاهایی را پیرامون مجموعه‌های تحت مالکیت کونامی،‌ مطرح کرده است. خبرنگار نام‌برده یعنی اندی رابینسون در ادامه‌ی گزارشات خود به دو مجموعه‌ی Metal Gear و Castlevania اشاره می‌کند. طبق گزارش این خبرنگار،‌ انتشار ناموفق دو بازی Metal Gear Survive و Contra: Rogue Corps باعث شده تا کونامی پیرامون نگرش اخیر خود تجدید نظر داشته باشد. طبق ادعای جانسون، این تجدید نظر قرار است با واگذاری سری متال‌گیر و کسلوانیا به استودیوهای خارج از کونامی صورت بگیرد.

مثل همیشه این گزارشات را جزو دسته‌ی شایعات طبقه‌بندی کنید و نمی‌توان صحت آن‌ها را تأیید کرد. اما در صورت واقعی بودن این شایعات به نظر می‌رسد که مدتی طول می‌کشد تا ما شاهد اعلام رسمی آن توسط خود کونامی باشیم. در هر صورت، کونامی دارای بسیاری IP افسانه‌ای است، بنابراین امیدوارم که به زودی شاهد حضور دوباره‌ی آن‌ها در بین بازی‌ها، چه به صورت یک باز‌سازی یا به صورت یک نسخه‌ی جدید باشیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا