Fallout 4

بازی‌های The Evil Within و Fallout 4 احتمالاً برای Xbox Game Pass عرضه می‌شوند

با خریداری شدن بتسدا توسط مایکروسافت بازی‌های محبوب آن یعنی و The Evil Within ،Fallout 4 GOTY و The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition احتمالاً به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شوند.

مایکروسافت پس از استقبال رسمی از بتسدا در خانواده Xbox ، اعلام کرد که عناوین مختلفی از این شرکت در هفته جاری به Xbox Game Pass اضافه می‌شوند. بااینکه مایکروسافت از آثاری که قرار است به گیم پس بیاند هنوز نامی نبرده است، طبق گفته‌ی یکی از کاربران توییتر Fallout 4: Game of the Year Edition می‌تواند شامل آن بازی‌ها باشد. همچنین یکی از کاربران توییتر به نام ALumia_Italia پی برد که باندلی متشکل از Fallout 4: Game of the Year Edition و The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition در Microsoft Store به عنوان بازی‌هایی که به سرویس ایکس‌باکس گیم پس اضافه می‌شوند، فهرست شده‌اند، اما بلافاصله از آنجا حذف شدند.

در گذشته بازی Fallout 4 برای سرویس Xbox Game Pass در دسترس بود، اما پس از مدتی از آن را جدا شده است.نسخه‌ی Game of the Year بازی Fallout 4 نیز شامل تمام DLCهای بازی می‌شود و احتمالا اگر بخواهد به گیم پس اضافه شود، برای اولین‌بار فقط به نسخه‌ی PC این سرویس اضافه خواهد شد. که اولین نسخه خواهد بود. یکی از بازی‌های جالتر که قرار است به این سرویس اضافه شود باندل The Evil Within است که قبل از حذف صفحه‌ مورد نظر در فروشگاه مایکروسافت، نیز ظاهر شده بود. گفته می‌شود این شامل بازی نسخه‌ی اصلی و تمام DLCهای منتشر شده برای آن است.

با توجه به اینکه بازی The Evil Within و دنباله آن هرگز در سرویس Game Pass حضور نداشته‌اند، این اولین‌بار است که به گیم‌ پس می‌آید. اطلاعیه رسمی باید تا چند روز آینده منتشر شود. مایکروسافت همچنین اخیراً تأیید کرده است که باز‌های آینده Bethesda روز اول در سرویس Game Pass در دسترس هستند و اینکه برخی بازی‌های آن‌ها در انحصار کنسول‌های ایکس‌باکس و پی‌سی خواهند بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا