بتل رویال Bloodhunt

بازی بتل‌ رویال Bloodhunt به صورت رایگان برای PS5 منتشر خواهد شد

در جریان رویداد پلی‌استیشن شوکیس 2021، بازی بتل رویال Bloodhunt که برای پی‌سی منتشر شده بود، برای PS5 معرفی شد و صورت رایگان برای این کنسول منتشر خواهد شد.

بازی بتل رویال Bloodhunt که در گذشته برای پی‌سی منتشر شده بود، به‌تازگی در جریان رویداد پلی‌استیشن شوکیس 2021، برای پلی‌استیشن 5 معرفی شد و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است در سال جاری میلادی (تا اوایل دی‌ماه) برای این کنسول منتشر شود. Bloodhunt یک بازی بتل رویال است که در هر مچ حداکثر 45 وارد نقشه بازی شده و آخرین نفری که بین آن‌‌ها زنده بماند،‌ پیروز میدان خواهد بود. همچنین در این حالت، بازیکنان می‌توانند هم به صورت تک‌نفره و هم با دو نفر دیگر یک تیم سه‌نفره تشکیل دهند و به بازی بپردازند. مثل تمام بازی‌های بتل رویال در این بازی نیز محدوده‌ای (Zone) وجود دارد که با تنگ‌تر شدنش، موجب کوچک‌تر شدن نقشه بازی می‌شود تا نفرات باقی مانده با پیدا کردن یکدیگر با هم بجنگند تا نفر پیروز از بین آن‌ها مشخص شود.

نقشه بازی Bloodhunt در شهر پراگ، پایتخت جمهوری چک، قرار دارد. در آنجا ساختمان‌های بلند وجود دارد که بازیکنان می‌تواند از آن‌ها بالا رفته و روی پشت‌بام آن‌جا در کمین دشمنان بمانند. همچنین کوچه‌های پیچ‌درپیچی و تنگ‌وتاریک این بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز به خوبی از دست دشمنان فرار کنند و پس از تجدید قوا دوباره به آن‌‌ها حمله کنند. در این بازی انسان‌هایی به صورت NPC وجود دارد که با خوردن خون آن‌‌ها می‌توانید پرک‌های خود را آپگرید کرده و قابلیت‌‌های مختلفی بدست آورید. اما مراقب باشید آن‌ها را با اسلحله نکشید، زیرا در این صورت به مدت 30 ثانیه جای شما در نقشه آشکار می‌شود. کارکترهای خون آشام بازی قابلیت‌ّای مختلفی دارد برای مثال یکی از آن‌ها توانایی افزایش خون خود و یارانش را دارد.

Bloodhunt برای اولین‌بار در پاییز سال گذشته معرفی شد و بازی چندوقت پیش وارد فاز آلفا محدود شد. نسخه‌ی Early Access بلادهانت در حال حاضر در فروشگاه استیم در دسترس است و نسخه‌ی کامل آن هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا