Alan Wake

بازی Alan Wake 2 احتمال دارد در آینده ساخته شود

در جدیدترین شایعات صنعت بازی، Epic Games پیشنهاد انتشار و حمایت مالی را به سازندگان Alan Wake برای ساخت نسخه‌ی دوم آن ارائه می‌دهد.

از زمانی که Remedy Entertainment حق انتشار آلن ویک را به دست آورد، بسیاری از طرفداران به‌دنبال این بودند که بدانند چه زمانی دنباله‌ی این بازی ساخته خواهد شد. با توجه به اینکه آلن ویک در بسته الحاقی AWE بازی Control نقشی اساسی داشته است، به نظر می‌رسد زمان بازگشت آن با نسخه‌ دوم این بازی است. طبق گفته‌های Jeff Grubb از VentureBeat’s، به نظر می‌رسد که Alan Wake 2 در حال ساخت است.

همانطور که در کانال توییچ جف گروب (از 11:40 به بعد) مشخص شد، درمیابیم که این پروژه توسط Epic Games سرمایه گذاری می‌شود. اگرچه در بین شرکت‌های بزرگ جنگ برای بدست آوردن آن به وجودآمده بود، اما احتمالاً Epic Games بهترین پیشنهاد را ارائه داد و پیروز میدان شد. سال گذشته در ماه مارس، Remedy تأیید کرد که در حال کار بر روی دو پروژه نسل آینده اعلام نشده با همراهی Epic Games به عنوان ناشر است. این دو پروژه با دریافت بودجه کامل همراه است و درآمد خالص بدست آمده به صورت 50/50 بین این دو تقسیم می‌شود.

همچنین Remedy می‌تواند مالکیت IP خود را حفظ کند و با آزادی کامل و خلاقیت خود این بازی را بسازد. باتوجه‌به علاقه‌مندی توسعه‌دهندگان این استودیو به اتصال دنیای بازی‌های خود به همدیگر، قطعاً ساخت دنباله‌ی بازی Alan Wake منطقی به نظر می‌رسد. همانطور که گروب متذکر شد، اکه این بازی احتمالا همان دنباله‌ای است که طرفداران مدت‌ها بود منتظر آن بودند، هرچند باید تا زمان اعلام آن منتظر بمانید. همچنین به نظر می‌رسد در آینده جزئیات بیشتری در رابطه با آن منتشر شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا