Battlefield 2042

بازی Battlefield 2042 با انتشار تریلر رسمی رونمایی شد

الکترونیک آرتز بلاخره با انتشار تریلر جدید به صورت رسمی از نسخه‌ی جدید بتلفیلد تحت عنوان Battlefield 2042 رونمایی کرد، گیم‌پلی این بازی برای 13 ژوئن (۲۳ خرداد) تعیین شده است.

بالاخره EA و DICE، به انتظار طرفدارهای این مجوعه‌ی شوتر اول‌شخص پاسخ دادند و Battlefield 2042 را رسماً رونمایی کردند. تریلر رونمایی بازی تقریباً پنج دقیقه است و قدرت موتور گرافیکی بازی را نشان می‌دهد. این تریلر تأیید می‌کند که بازی در زمان آینده‌ای نزدیک جریان دارد (اگرچه نام بازی نیز این موضوع را آشکار می‌سازد) و همچنین سلاح‌ها، گجت‌ها و لوازم نقلیه قابلیت شخصی‌سازی، لباس‌هایی برای پرواز از ارتفاع بلند و احتمالاً نقشه‌های درون بازی، به نمایش گذاشته شده‌اند. شما می‌توانید تریلر بازی را در اینجا مشاهده کنید.

سایت رسمی Battlefield نیز جزئیات مهم جدیدی از بازی، از جمله در مورد محیط بازی و داستان آن را فاش می‌کند. در زمان آینده Battlefield 2042، جهان با یک بحران آب و هوایی روبه‌رو می‌شود، که فروپاشی بعضی از کشورها شده است. در پی همه این‌ها، آوارگان با هم متحد شده‌اند و با هیچ ملتی صلح نکرده‌اند، فقط برای خودشان جنگیده‌اند. به آن‌ها Non-Patriated یا No-Pats گفته می‌شود. جنگ در حال رخ دادن است زیرا روسیه و ایالات متحده بر سر کمبود مواد غذایی و سوخت با هم می‌جنگند و No-Pats باید طرف خود را در این جنگ انتخاب کند.

Battlefield 2042

در مورد بخش‌ چندنفره‌ی بازی می‌توان گفت، Battlefield 2042 از هفت نقشه بهره می‌برد که ۱۲۸ بازیکن را در خود جا می‌دهند؛ از سئول تا مصر. البته نسخه نسل هشتمی بازی تنها تا ۶۴ بازیکن را پشتیبانی می‌کند. سازندگان می‌گویند که تجربه‌ی بازی Battlefield 2042 در هرکدام از این نقشه‌ها متفاوت با دیگری خواهد بود تا بازیکن‌ها با تنوع قابل قبولی روبه‌رو باشند. همچنین سلاح‌ها، گجت‌ها و لوازم نقلیه قابلیت شخصی‌سازی را دارند. بازی از چهار کلاس پشتیبانی می‌کند و مواردی همچون بلایای طبیعی در آن روی تجربه‌ی گیمر تاثیر می‌گذارند.

همچنین حالت‌های مورد علاقه طرفداران قدیمی بتلفیلد، یعنی Conquest و Breakthrough در حال بازگشت به این مجموعه هستند، در حالی که یک حالت جدید با نام Hazard Zone نیز تأیید شده است که به عنوان «یک تجربه چندنفره کاملاً پرخطر» توصیف شده است. اسکوادها (تیم‌ها) نیز به‌ویژه با سیستم جدید Specialists در Battlefield 2042 بزرگ خواهند بود. Specialists در چهار کلاس Battlefield بنا شده‌اند، که هر یک از آن‌ها دارای یک ویژگی منحصر به فرد است.

بازی Battlefield 2042 در تاریخ 22 اکتبر (۳۰ مهر ماه) برای پلی‌استیشن 4 ، پلی‌استیشن 5 ، ایکس‌باکس‌ سری ایکس، ایکس‌باکس‌ سری اس، ایکس‌باکس‌ وان و پی‌سی عرضه می‌شود. بزودی جزئیات بیشتری از گیم‌پلی بازی ارائه می‌شود و تریلر آن برای 13 ژوئن (۲۳ خرداد) برنامه‌ریزی شده است. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا