Black Ops Cold War

بازی COD: Black Ops Cold War بخش زامبی‌ را در آخرین تریلر به نمایش می‌گذارد

استودیو بازی‌سازی اکتیویژن در جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War نبردی در بخش زامبی را به کاربران نمایش می‌دهد.

مثل همیشه، آخرین نسخه از مجموعه‌ی محبوب Call of Duty در اکتیویژن یعنی Black Ops Cold War پس از انتشار، برای دریافت پشتیبانی بیشتر آماده است. فصل دوم محتوای Black Ops Cold War اواخر این هفته منتشر خواهد شد و همراه با آن بخش بزرگ زامبی در یک حالت جدید، Outbreak نیز ارائه می‌شوند. اکنون یک تریلر برای نمایش بخش جدید زامبی‌ها منتشر شده است که می‌توانید آن را در اینجا مشاهده نمایید.

بخش زامبی همیشه جزو محبوب‌ترین حالت‌های بازی در مجموعه‌ی Call of Duty بوده‌اند. این بخش در نسخه‌ی World at War به‌صورت یک ایستراگ مخفی در بازی وجود داشت و از آن بعد کم‌و‌بیش به عضوی مهم و جداناشدنی از مجموعه‌ی Call of Duty تبدیل شد. ما قبلاً با یک تریلر گسترده از فصل 2 را دریافت کردیم ولی این تریلر اکنون به‌طور کامل بر روی بخش زامبی تمرکز دارد. با توجه به تریلر می‌توانید دریافت کنید که زامبی مود جدید بسیار بزرگتر از زامبی مودهای قبلی خواهد بود و دارای نقشه‌هایی در مقیاس بزرگ‌تر که دارای وسایل نقلیه و مناطق جانبی جدید هستند.

Call of Duty: Black Ops Cold War هم‌اکنون در پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس است. بخش زامبی در کنار فصل 2 به عنوان یک بروزرسانی رایگان در تاریخ 25 فوریه (5 اسفند ماه) ارائه می‌شود. در ادامه همزمان با انتشار فصل دوم بلک آپس کلد وار، تجربه‌ی بخش چندنفره‌ و زامبی این بازی از ۷ تا ۱۴ اسفند به مدت یک هفته برای همه رایگان خواهد بود.

همچنین بخوایند:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا