Fall Guys

بازی Fall Guys امسال تابستان به ایکس‌باکس می‌آید

پس از ماه‌ها انحصار Fall Guys برای پلتفرم‌های، PS4 و PC ، این بازی بتل‌رویال به زودی برای Xbox و Nintendo Switch نیز عرضه خواهد شد.

Fall Guys: Ultimate Knockout ، یک بازی بتل‌رویال است که در تابستان امسال به Xbox می‌آید. این بازی برای کنسول‌های Xbox One و همچنین Xbox Series X/S در دسترس خواهد بود، اما هنوز تاریخ انتشار یا قیمت مشخصی برای آن اعلام نشده است.

جو والش، طراح سرشناس بازی از استودیو Mediatonic ، این خبر را در وبلاگ Xbox اعلام کرد. والش گفت: «تمام اعضای تیم ما بی‌صبرانه منتظر استقبال از بازیکنان ایکس‌باکس هستند. درست است که مدتی از انتشار بازی گذشته است اما بالاخره ما اینجا هستیم و بسیار هیجان زده و خوشحالیم.» ورود Fall Guys به ایکس‌باکس جای تعجب ندارد، زیرا مایکروسافت قبلاً در شبکه‌های اجتماعی گفته بود که این اتفاق خواهد افتاد، اما این بازی جزئی از اشتراک Xbox Game Pass نخواهد بود. همچنین Mediatonic در Nintendo Direct اعلام کرد که فال‌گایز نیز تابستان امسال به Nintendo Switch خواهد آمد.

ظاهراً استودیو بازی‌سازی Mediatonic با Sony قرارداد داشت که Fall Guys را فقط برای کنسول PS4 منتشر کند، اما این قرارداد در حال اتمام است. فال‌گایز در آگوست سال 2020 (شهریور) برای مشترکین PS Plus در PS4 رایگان بود. همچنین این بازی برای PC نیز موجود است.

در Fall Guys ، حداکثر 60 بازیکن در حالت‌های مختلف بازی با هم رقابت می‌کنند تا آخرین بازیکن باقی بماند. این بازی در حال حاضر در فصل سوم خود است که مضمونی زمستانی دارد. فصل اول درست پس از شروع بازی آغاز شد و تا اکتبر 2020 (مهر ماه) ادامه داشت، در حالی که فصل دوم آن، لباس‌های با موضوع قرون وسطی و نقشه‌های جدید را معرفی کرد، از اکتبر تا دسامبر (آذر ماه) سال 2020 ادامه داشت. فصل 3 هم‌اکنون در حال اجرا است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا