FIFA 22

بازی FIFA 22 در مهرماه امسال منتشر خواهد شد

روز گذشته الکترونیک آرتز اولین تریلر از بازی FIFA 22 را منتشر کرد که در آن علاوه‌بر جلوه‌های بصری بازی، تاریخ عرضه‌ی آن نیز به نمایش درآمد.

الکترونیک آرتز با انتشار یک تریلر رسمی دو دقیقه‌ای از EA Sports FIFA 22 تأیید کرد، این بازی در تاریخ 1 اکتبر ( 9 مهر ماه) برای کاربران پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. در تریلر بازی شاهد حضور ستاره‌هایی همچون کیلیان امباپه که تصویر آن روی کاور بازی نیز وجود دارد، هئونگ مین سون، فیل فودن، داوید آلابا، ترنت الکساندر-آرنولد و کریستین پولیشیچ هستیم. تریلر مورد نظر را می‌توانید در لینک یوتوب مشاهده کنید.

الکترونیک آرتز اظهار دارد که در ساخت جدیدترین نسخه سری بازی‌های فیفا از تکنولوژی جدیدی به نام هایپرموشن بهره می‌برد. همچنین طبق ادعای آن‌‌ها به لطف این فناوری بازیکنان تجربه‌ واقعی‌تری از مسابقات به‌دست خواهند آورد. همانطور که قبلاً توضیح دادیم، EA در گذشته اعلام کرده بود، FIFA 22 «یک نوآوری بزرگ» برای این مجموعه خواهد بود؛ بنابراین انتظار می‌رود که شاهد تغییرات بسایری در بازی باشیم.

هوش مصنوعی بازیکنان به‌دلیل قدرت کنسول‌های نسل جدید بهبود یافته، در نتیجه به هر بازیکن این توانایی را می‌دهد که هم از نظر تهاجمی و هم از نظر دفاعی عملکرد بهتر و واقع‌گرایانه‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی فیفا داشته باشد. توانایی تصمیم‌گیری در ثانیه، 6 برابر نسبت به قبل بهبود بیشتر شده، در نتیجه مهاجمان آگاهی بیشتری از محیط پیرامون خود دارند؛ بنابراین آن‌ها می‌توانند در اجرای حرکاتشان سریع‌تر و دقیق‌تر باشند. هوش مصنوعی در بخش دفاعی نیز بازنویسی شده و به تیم‌ها این توانایی را می‌دهد که به عنوان یک واحد تاکتیکی و همانگ‌ عمل کنند، مدافعان آرایش دفاعی خود را بهتر از قبل حفظ کرده و با توجه به حرکات مهاجمان حریف در زمین جابه‌جا می‌شوند و فضا‌های خالی را پوشش می‌دهند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا