God of War: Ragnarok

بازی God of War: Ragnarok احتمالاً 40 ساعت گیم‌پلی خواهد داشت

بر اساس گفته‌های دیوید جفی خالق مجموعه‌ خدای جنگ،‌ نسخه‌ی جدید این مجموعه که با نام God of War: Ragnarok شناخته می‌شود گیم‌پلی نزدیک به 40 ساعت خواهد داشت.

بازی God of War 2018 تاکنون طولانی‌ترین گیم‌پلی را در بین دیگر بازی‌های این مجموعه داشته است، این نسخه نه تنها در بخش داستانی گیم‌پلی طولانی‌تری از بازی‌های قبلی داشت بلکه با اضافه کردن تعداد زیادی مراحل فرعی ساعات خیلی بیشتری گیمرها را سرگرم خود کرده است. حال انتظار می‌رود نسخه‌ جدید این مجموعه که با نام God of War: Ragnarok شناخته می‌شود دارای گیم‌پلی طولانی‌تر و حتی جهان بزرگ‌تری نسبت به دیگر بازی‌های این مجموعه داشته باشد. حتی احتمال آن وجود دارد که از نظر میزان محتوای ارائه شده جهش قابل ملاحظه‌ای را شاهد باشیم.

دیوید جفی خالق مجموعه‌ بازی‌های خدای جنگ، اخیراً ویدئویی را در کانال YouTube خود آپلود کرد که در آن ادعا می‌کند که بر اساس آنچه شنیده است، دنباله جدید God of War گیم‌پلی‌ای نزدیک 40 ساعت خواهد داشت. او همچنین از این گفته که دقیقا نمی‌داند این 40 ساعت فقط به بخش داستانی بازی اختصاص دارد یا اینکه خیر، برای به پایان رساندن تمام و کمال و صددرصدی بازی 40 ساعت وقت لازم است.

دیوید جفی در صحبت‌های خود اظهار داشت:

افرادی مطلع به من گفته‌اند که گیم‌پلی بازی 40 ساعت است. آن‌ها 40 ساعت گیم‌پلی را برای این بازی در نظر گرفته‌اند. نمی‌دانم که این چهل ساعت برای پلات کردن بازی است یا میانگین زمان تجربه بازی.

آیا این مقدار گیم‌پلی تضمین شده است؟ خیر. ممکن است چیزهایی کم شوند و چیزهایی جدیدی نیز اضافه شوند. تنها چیزی که اکنون می‌توانم به شما بگویم، این است که آن‌ها به دنبال 40 ساعت گیم‌پلی برای این بازی هستند.

متوسط زمان اتمام 40 ساعت گیم‌پلی برای بخش داستانی God of War: Ragnarok، افزایش قابل توجهی نسبت به بازی God of War (2018) دارد که حدود 20-25 ساعت به طول می‌انجامید. اما اگر به اتمام رساندن بازی و تمام چالش‌های آن حدود 40 ساعت طول بکشند، نسخه جدید خدای جنگ تغییر محسوسی نسبت به نسخه 2018 خود نخواهد داشت. دیوید جافی در همان ویدیو گفته، سونی در رویداد PlayStation Showcase پیش‌رو اخبار و آپدیت‌های جدیدی برای بازی‌های فرست پارتی عالیِ قدیمی خواهد داشت. زمان برگزاری این رویداد ساعت 00:30 بامداد جمعه خواهد بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا