God Of War: Ragnarok

بازی God Of War: Ragnarok تا سال 2022 به تأخیر افتاد

سونی و استودیو سانتا مونیکا تاریخ مشخصی برای God Of War: Ragnarok مشخصنرکرده‌اند، اما هرمن هالست تایید کرد که بازی در سال 2022 برای PS4 و PS5 عرضه خواهد شد.

دنباله بازی God of War 2018 به تأخیر افتاد. این بازی که هنوز عنوان ندارد اما به طور عامیانه به آن God of War 2 و God of War: Ragnarok گفته می‌شود در سال 2022 عرضه خواهد شد. با کمال تعجب، این بازی هم برای PS4 و هم برای PS5 منتشر می‌شود، علی‌رغم اینکه قبلاً به نظر می‌رسید انحصاری PS5 باشد. در مصاحبه ای با وبلاگ PlayStation، رئیس استودیوی PlayStation هرمن هالست گفته که استودیو بازی‌سازی Santa Monica تحت‌تأثیر دسترسی محدود به فنآوری تخصصی مانند تجهیزات motion capture قرار گرفته است. این باعث شد که این استودیو ورود بعدی God of War را به تأخیر بیندازد.

هالست در مصاحبه‌ی خود می‌گوید: «درباره‌ی God of War، این پروژه با تأخیر آغاز شد. بنابراین ما تصمیم گرفته‌ایم که انتشار آن را به سال آینده برسانیم تا اطمینان حاصل کنیم که استودیوی سانتا مونیکا می‌تواند بازی شگفت انگیز God of War را به شکلی ارائه دهد که همه ما می‌خواهیم بازی کنیم.»

همچنین در این مصاحبه فاش شد که علاوه‌بر انتشار God Of War: Ragnarok برای پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4، بازی Gran Turismo 7 برای این دو کنسول منتشر خواهد شد. هالست در این‌باره می‌گوید: «تا جایی که توسعه‌ی بازی‌های جدید برای هردو کنسول PS4 و PS5 منطقی به نظر برسد، ما همچنان این رویکرد را در پیش خواهیم گرفت. Horizon Forbidden West، بازی بعدی God of War و GT7 از جمله بازی‌هایی هستند که به همین شکل منتشر خواهند شد. به این ترتیب، دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن 4 علاوه‌بر امکان اجرای بازی‌های جدید روی کنسول نسل قبلی خود، در صورت تمایل می‌توانند به PS5 مهاجرت کرده و نسخه‌ی مخصوص آن را بازی کنند.»

استودیو سانتا مونیکا نیز در توئیتر رسمی خود نوشت: «از زمان پخش تیزر بازی God of War جدید در سال گذشته، ما فروتنانه دربرابر میزان عشق جامعه‌ی کاربرهای خود قرار گرفتیم. ما بسیار سپاسگزار هستیم که می‌بینیم افراد زیادی مشتاق تجربه‌ی فصل بعدی سفر کریتوس و آترئوس هستند. متمرکز روی تحویل دادن یک بازی درجه‌یک می‌مانیم و در همین حین سلامت و وضع مناسب بازی‌سازهای خود را حفظ می‌کنیم. پس تصمیم گرفتیم که تاریخ عرضه‌ی بازی را به سال ۲۰۲۲ انتقال بدهیم.»

اخبار زیادر درباره بازی God of War: Ragnarok از زمان پخش تیزر کوتاهی از آن در سپتامبر سال 2020 منتشر نشده است. آنچنان اطلاعات کمی در مورد این بازی منتشر شده است که هنوز مشخص نیست که این بازی حتی Ragnarok نامیده می‌شود. در صورت انتشار اخبار بیشتری در مورد نسخه‌ی جدید God Of War آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا