بازی God of War: Ragnarok

بازی God of War: Ragnarok در رویداد پلی‌استیشن شوکیس 2021 رونمایی شد

در جریان رویداد پلی‌استیشن شوکیس 2021، بازی God of War: Ragnarok با انتشار یک تریلر جذاب رونمایی شد. این بازی انحصاری کنسول PS4 و کنسول PS5 خواهد بود.

رویداد پلی‌استیشن شوکیس 2021 ساعت 00:30 بامداد جمعه برگزار شد و در طی آن بسیاری از هواداران منتظر رونمایی بازی جدید از مجموعه‌ خدای جنگ بودند. سونی هم آن‌ها را ناامید نکرد و با نمایش یک تریلر 3 دقیقه‌ای تمام تماشاگران را به وجد آورد. بازی جدید مجوعه‌ خدای جنگ با نام رگناروک در جریان این رویداد رونمایی شد، در این تریلر کریتوس و پسرش، آترئوس را سوار بر سورتمه‌ای که توسط سگ‌ها کشیده می‌شد مشاهده کردیم. در ادامه آن‌ها را در حال قایق‌رانی، مبارزه با انواع‌واقسام موجودات قدرتمند و رویارویی دوباره با دورف‌ها دیدیم. همچنین در این تریلر شاهد تور، یکی از خدایان اسکاندیناوی، بودیم که با ورودش بسیاری طرفداران این مجموعه را شگفت‌زده کرد. گفته شد تور و فریا آنتاگونیست‌های اصلی بازی هستند و گیمر قابلیت‌های جدیدی را نسبت به قسمت قبلی به‌دست می‌آورد. در پایان تریلر عبارت «Ragnarok Is Coming» به نمایش درآمد. در نتیجه به صورت رسمی نام این بازی رگناروک است.

پس از اتمام نمایش تریلر، اریک ویلیامز در مصاحبه خود اعلام کرد، وظیفه‌ی کارگردانی رگناروک بر عهده‌ی او است. کوری بارلوگ نیز اظهار داشت، سانتا مونیکا به تعویض کارگردان موقع رفتن سراغ بازی جدید عادت دارد. بازی God of War: Ragnarok دنباله‌ی قوس داستانی God of War 2018 است. God of War 2018 کریتوس را از دنیای اساطیر یونان خارج، و او را وارد قلمرو خدایان و هیولاهای اسکاندیناوی کرده است. حال باید منتظر ماند و دید که سازندگان چگونه داستان این دو بازی را به هم پیوند می‌دهد و چه فکرایی برای رگناروک در سر دارند. تریلر آن را می‌توانید در لینک یوتوب مشاهده کنید.

این تریلر تاریخ انتشار بازی God of War: Ragnarok را سال 2021 نشان می‌دهد. با این حال، در ماه ژوئن (خرداد ماه)، سونی سانتا مونیکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد به دلیل شرایط همه‌گیری ویروس COVID-19 انتشار این بازی تا سال 2022 به تعویق افتاده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا