بازی Marvel’s Spider-Man 2

بازی Marvel’s Spider-Man 2 داستانی تاریک‌تر از نسخه‌ی اول خواهد داشت

در جدیدترین اخبار صنعت گیم مارول اعلام کرده است که بازی Marvel’s Spider-Man 2 داستانی تاریک‌تر از نسخه‌ی اول این مجموعه خواهد داشت.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در مصاحبه‌ای جدید به Star Wars: The Empire Strikes Back تشبیه شده است که نشان می‌دهد نسخه‌ جدید این مجموعه داستانی تاریک‌تر از Marvel’s Spider-Man 2018 خواهد داشت. بیل روزمن، معاون بخش خلاقیت در مارول گیمز، به‌تازگی در مصاحبه‌ی جدید خود با پادکست مارول در رابطه با Marvel’s Spider-Man 2 صحبت کرده و بین این بازی و نسخه‌ی اولش مقایسه‌ای انجام داده است. وی در رابطه گفته است: «اگر بازی اول اسپایدرمن را مانند قسمت اول فیلم جنگ ستارگان بدانیم، اسپایدرمن 2 مانند Star Wars: The Empire Strikes Back خواهد بود. یعنی بازی دوم قرار است کمی تاریک‌تر از بازی اول باشد.»

اگر به یاد داسته باشید Marvel’s Spider-Man 2 توسط اینسامنیاک گیمز، در جریان رویداد پلی‌استیشن شوکیس 2021 معرفی شد. تریلر این بازی تقریبا 2 دقیقه بود که در آن شاهد پیتر پارکر و مایلز مورالز در کنار هم بودیم، آن‌ها با کمک هم با گروهی از خلافکاران مبارزه می‌کردند. پس از نابودی گروه خلافکاران، آن‌ها متوجه چیزی در کوچه‌‌ای تنگ و تاریک می‌شوند، کم کم با زوم دوربین چهره‌ی ونوم آشکار می‌شود که برای بسیاری از کاربران غافلگیرکننده بود. ونوم یکی از آن ابرشرورهای دنیای اسپایدرمن است که شخصیت نسبتا تاریک‌تری نسبت به کاراکترهایی مانند دکتر اختاپوس و گرین گابلین دارد و کاملاً پتانسیل آن را دارد که یک داستان تاریک را به علاقه‌مندان بازی تحویل دهد.

در ادامه بیل روزمن کمی هم درباره بازی Marvel’s Wolverine، یکی از IPهای جدید استودیو مارول، صحبت می‌کند که قرار است بعد از انتشار Marvel’s Spider-Man 2 عرضه شود. وی می‌گوید: «ما سرانجام مشخص خواهیم کرد که Wolverine چه زمانی عرضه خواهد شد. اما اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید دوباره تریلر بازی را با دقت تماشا کنید، زیرا این ویدیو از جزئیات و ایستر اگ‌های مختلف پر شده است.»

همچنین تأیید شده است، تونی تاد، بازیگر فیلم Candyman در این بازی به‌عنوان صداپیشه‌ی کاراکتر ونوم حضور خواهد داشت. یکی از مواردی که اخیراً توسط اینسامنیاک گیمز اعلام شده، اجرا تریلر معرفی بازی Marvel’s Spider-Man 2 به‌صورت کاملا ریل تایم روی سخت‌افزار پلی‌استیشن 5 است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا