Resident Evil Revelations

بازی Resident Evil Revelations 3 احتمالاً جزو عناوین انحصاری خواهد بود

در جدیدترین اخبار صنعت گیم برخی از انسایدرها اعلام کردند، بازی جدید از مجموعه Resident Evil Revelations احتمالاً جزو عناوین انحصاری است و با نام متفاوتی عرضه خواهد شد.

در گذارشات اخیر به‌نظر می‌رسد Capcom از برنامه‌های این شرکت برای تعداد زیادی از بازی‌هایی که در آینده معرفی می‌شوند، خبر داد. همچنین درباره‌ی چندین بازی از مجموعه محبوب Resident Evil صحبت شده است. ظاهراً یکی از آن‌ها Resident Evil Outrage نامیده می‌شود که به گفته Dusk Golem (معروف به بازیگر مشهور Resident Evil) این بازی همان Resident Evil Revelations 3 است و در زمان عرضه انحصاری نینتندو سوییچ خواهد بود.

به‌تازگی، در یک سری توییت‌ها، Dusk Golem چندین جزئیات بالقوه دیگر در مورد این بازی فاش کرد. به گفته وی، Resident Evil Outrage قرار است در زمان عرضه برای نینتندو سوئیچ به صورت انحصاری باشد، اما در نهایت برای کنسول‌های دیگر نیز عرضه می‌شود و یک نسخه cross-gen خواهد بود. بنابراین طرفداران این مجموعه می‌توانند انتظار ورود آن را در کنسول‌های PS5 ، PS4 ، Xbox Series X/S و Xbox One داشته باشند.

همانطور که انتظار داشتید، Outrage ظاهراً با استفاده از موتور RE Engine ساخته شده است، روشی که هر بازی جدید در این مجموعه از زمان معرفی این موتور با بازی Resident Evil 7 در سال 2017 بوده است. به گفته Dusk Golem ، این موتور با استفاده از یک نسخه تغییر یافته مخصوص موتور نینتندو سوییچ، مشابه نسخه اختصاصی Switch Monster Hunter Rise ، در حال توسعه است.

اگر از طرفداران قدیمی این مجموعه باشید، احتمالا شخصیت ربکا چمبرز (Rebecca Chambers) از نسخه Resident Evil 0 را به یاد دارید. براساس اطلاعات مننتشر شده این کاراکتر قرار است در قالب پروتاگونیست داستان درکنار دو شخصیت دیگر در بازی Resident Evil Outrage حضور داشته باشد.

در همین حال، ظاهرا Resident Evil Outrage یک بازی بسیار بزرگ است. طبق اطلاعات منتشر شده از طرف گولم، حدود چهار سال است که در حال توسعه بوده و بودجه آن بسیار بیشتر از دو نسخه اول و دوم Revelations و تقریبا برابر با بازی Village است. او مظنون است که به این دلیل احتمالاً Capcom این بازی را با نام Resident Evil Revelations 3 منتشر نمی‌کند.

در مورد زمان انتشار بازی، ظاهراً لازم نیست خیلی منتظر آن بمانیم. Dusk Golem می‌گوید که این بازی احتمالاً چند ماه پس از عرضه‌ی Resident Evil Village به عنوان بخشی از جشن سالگرد 25 سالگی این مجموعه اعلام خواهد شد. گفته می‌شود مدت زمان زیادی از آن نمی‌گذرد، یا اواخر امسال یا اوایل سال 2022 منتشر خواهد شد.

بافکر به این واقعیت که هیچ‌ کدام از این صحبت‌ها و ادعاها هنوز به‌صورت رسمی به تایید مدیران کپکام نرسیده است، شما باید تمام این اطلاعات را جزو شایعات طبقه‌بندی کنید. حتی اگر ثابت شده است که Dusk Golem در این مورد قابل استناد باشد، به‌ویژه هنگامی که صحبت از مجموعه Resident Evil در میان باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا