Rocket League

بازی Rocket League در 23 سپتامبر رایگان بازی می شود

استودیو بازی‌سازی Psyonix خالق بازی Rocket League رسماً اعلام کرد از هفته آینده این بازی به صورت رایگان در دسترس کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی می‌گیرد.

از زمان انتشار بازی Rocket League در سال 2015 این بازی به تدریج به یکی از محبوب‌ترین عناوین چندنفره آنلاین موجود در بین گیمرها شد. اگرچه این بازی در ابتدا به عنوان یک عنوان پولی راه‌اندازی شد و پس از خرید Psyonix توسط Rocket League، Epic Games با اعلام رسمی به یک بازی Free to Play تبدیل شد که به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و وارد فصل جدیدی می‌شود.

توسعه دهنده Psyonix رسماً اعلام کرده است که Rocket League از 23 سپتامبر سال 2020 به یک بازی Free to Play تبدیل می‌شود. پیش از رایگان شدن بازی، یک آپدیت جدید در 16 سپتامبر منتشر می‌شود که از ویژگی‌های خاصی را به این بازی می‌کند ، از جمله ویژگی کراس‌پلی که بین کاربران Epic Games خواهد بود.

در این‌ لینک می‌توانید تریلر سینماتیک منتشر شده به مناسبت رایگان شدن بازی راکت‌لیگ را تماشا کنید.

همانطور که استودیو Psyonix توضیح داده است، با رایگان شدن بازی Rocket League این بازی در Epic Games Store قرار می‌گیرد و از فروشگاه Steam حذف می‌شود (با این حال دارندگان فعلی بازی در Steam تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند). نسخه رایگان این بازی از 23 سپتامبر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین ویژگی‌های جدیدی مانند بازگشت Rocket Pass، تغییرات در سیستم های Tournaments and Challenges و موارد دیگر را نیز اضافه خواهد کرد. یک رویداد ویژه محدود در بازی با نام “Llama-Rama” نیز پس از رایگان شدن بازی انجام خواهد شد که به عنوان یک کراس‌اوور راکت‌لیگ با Fortnite برگزار خواهد شد.

در اوایل سال ، تأیید شد که بازیکنان Rocket League در PS4 و Switch برای اجرای بازی به اشتراک آنلاین PS Plus یا Nintendo Switch Online احتیاج ندارند. Rocket League اکنون در PS4 ، Xbox One ، Nintendo Switch ، PC ، Mac و Linux در دسترس است.

همچنین بخوانید:

منبع: dualshockers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا