Sekiro

بازی Sekiro: Shadows Die Twice احتملاً برای گیم پس یا پلی‌استیشن پلاس منتشر می‌شود

در جدیدترین شایعات صنعت گیم بازی Sekiro: Shadows Die Twice احتمالاً برای سرویس ایکس‌باکس گیم پس یا پلی‌اسیتشن پلاس منتشر خواهد شد.

می‌توان گفت Sekiro: Shadows Die Twice به راحتی یکی از بهترین بازی‌هایی است که در سال‌های اخیر برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شده است و از موفقیت‌های مهم و تجاری که یک بازی می‌تواند داشته باشد، به همان خوبی برخوردار بوده است. با توجه به این، مکمن است که شما قبلاً بازی را انجام داده باشید. اگر تاکنون بازی را تجربه نکرده‌اید و قصد خرید آن را در دارید بهتر فعلا اقدام به خرید آن نکنید، زیرا ممکن است که این بازی برای سرویس‌های ایکس‌باکس گیم پس یا پلی‌استیشن پلاس عرضه شود.

مایکروسافت و سونی در این اواخر به صورت تهاجمی خدمات اشتراکی مربوط به خود را تحت فشار قرار داده‌اند. به‌طوری که سرویس Xbox Game Pass اکنون در استراتژی مایکروسافت از احمیت بسیار زیادی برخوردار است. علاوه‌بر دسته‌ای از بازی‌های Bethesda که اخیراً به این سرویس اضافه شده‌اند، مایکروسافت گفته است که بسیاری از بازی‌های این شرکت را در آینده منحصر به Game Pass نگه می‌دارد. در همین حال، به نظر می‌رسد که مایکروسافت و سونی در تلاش هستند تا Sekiro: Shadows Die Twice را به سرویس‌های خود اضافه کنند.

قضیه از جایی نشأت می‌گیرد که به‌تازگی Shpeshal Ed ، تحلیلگر صنعت بازی‌های ویدیویی، در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد:

اگر در فکر خرید Sekiro در چند ماه آینده یا همین حدود هستید … شاید جلوی این کار را بگیرید. زیرا ممکن است این بازی برای سرویس ایکس‌باکس گیم پس یا پلی‌اسیتشن پلاس منتشر شود.

در همین حال، سونی نیز تمرکز خود را روی PlayStation Plus قرار داده است. Final Fantasy 7 Remake و Destruction AllStars در طول چند ماه گذشته از بازی‌های قابل توجه PS Plus بوده‌اند. Oddworld: Soulstorm با اشتراک به مدت یک ماه از زمان عرضه به صورت رایگان در دسترس خواهد بود و سونی گفته است که قصد دارد در آینده و در زمان عرضه بازی‌های جدید، آن‌ها را در PS Plus از آن خود کند.

مثل همیشه این خبر را جزو شایعات طبقه‌بندی کنید، بنابراین صحت آن‌ مورد تأیید قرار نمی‌گیرد، اما در صورت واقعی بودن باید منتظر ماند تا دید که کدام یک از این شرکت‌ها Sekiro: Shadows Die Twice از آن خود خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا