Uncharted 4

بازی Uncharted 4 برای پی‌سی منتشر خواهد شد

طبق اطلاعات جدید فاش شده، به‌نظر می‌رسد سونی قصد دارد بازی Uncharted 4 از یکی از برزگ‌ترین مجموعه‌های انحصاری پلی‌استیشن را برای پی‌سی منتشر کند.

سونی در جریان ارائه‌ی گزارش مالی جدید خود در ارتباط با سرمایه‌گذاران این شرکت، بازی Uncharted 4، که قبلاً انحصاری PlayStation 4 بوده (مجموعه بازی‌های آنچارتد تاکنون فقط به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن منتشر می‌شد) را در یک اسلاید تحت عنوان «برنامه‌های بیشتری برای انتشار PC» نمایش داده است. در این تصویر، نام بازی Days Gone نیز دیده می‌شود که هفته‌ی گذشته برای پی سی منتشر شده بود.

این اسلاید که با عنوان New Growth Vectors (مسیر جدید رشد) نامگذاری شده، انتشار بازی‌های جدید برای پی‌سی را به عنوان راهی برای سونی برای افزایش بازده سرمایه‌گذاری در پروژه‌های فرست پارتی و «ایجاد جامعه طرفداری جدید برای آی پی‌های سونی» را نشان می‌دهد.

Uncharted 4

با توجه به اظهارات گذشته سونی مبنی بر اینکه قصد دارد بازی‌های بیشتری را برای پلتفرم پی‌سی عرضه‌ی کند، انتشار بازی Uncharted 4 خبر چندان غیرمنتظره نبود. اما به نظر می‌رسد سونی این خبر را پیش از اعلامیه رسمی، در گزارش مالی خود فاش کرده است. جیم رایان در مصاحبه‌ی خود با نشریه GQ گفت دو دلیل باعث شده که سونی تصمیم بگیرد بازی‌های بیشتری را برای پی‌سی پورت کند، یکی اینکه آی‌پی‌های پلی استیشن را در دسترس مخاطبان بیشتری قرار دهد و دیگری اینکه پورت کردن بازی‌ها برای پی‌سی فرایند نسبتا آسانی دارد.

سونی فردا در حال پخش یک رویداد با عنوان State of Play است که به‌نظر می‌رسد اولین تریلر گیم‌پلی بازی Horizon Forbidden West در آن رونمایی شود. ممکن است خبر انتشار Uncharted 4 در آنجا رسماً اعلام شود، اما این فقط یک حدس است. قسمت جدید برنامه State of Play در تاریخ 7 خرداد ماه (۲۸ مِی) و ساعت ۱:۳۰ بامداد به‌وقت ایران برگزار می‌شود و کاربران می‌توانند گیم‌پلی Horizon Forbidden West را در آنجا تماشا کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا