بازی Wolverine

بازی Wolverine در رویداد پلی‌استیشن شوکیس 2021 معرفی شد

در جریان رویداد پلی‌استیشن شوکیس 2021، شرکت اینسامنیاک گیمز با انتشار یک تریلر کوتاه از بازی Wolverine رونمایی کرد. این بازی به صورت انحصاری برای پلی‌‌استیشن 5 منتشر خواهد شد.

رویداد پلی‌استیشن شوکیس 2021 ساعت 00:30 بامداد جمعه برگزار شد و جریان آن شرکت اینسامنیاک گیمز بازی Wolverine را با انتشار یک تریلر کوتاه برای پلی‌اسیتشن 5 معرفی کرد. ساخت یک بازی بزرگ با محوریت کارکتر ولورین خواسته‌ی بسیاری از هواداران طی سالیان اخیر بود. حال انتظار تمامی هواداران دیگر به پایان رسید، زیرا سونی به تمام این خواسته‌ها پاسخ داد. در این رویداد یک تریلر کوتاه از این بازی به نمایش درآمد که می‌توانید آن را در لینک یوتوب مشاهده کنید. با وجود اینکه Marvel’s Wolverine در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، اما با توجه به روایت احساسی و تریلر بسیار جذابش، به نظر می‌رسد تیم سازنده در حال ساخت یک بازی واقعاً خاص است. سونی در سخنرانی خود پس از اتمام نمایش اظهار داشت، این بازی «سفری احساسی و تعلیق آمیز» را در دنیای ولورین ارائه می‌دهد.

بازی Wolverine توسط برایان هورتون و کامرون کریستین، کارگردانان Spider-Man: Miles Morales، کارگردانی خواهد شد. آن‌ها در رابطه این بازی می‌گویند:

زمانی که روی Spider-Man: Miles Morales کار می‌کردیم، مواقعی بود که ما (Insomniac ،Sony Interactive Entertainment و Marvel) در رابطه با آینده‌ای فراتر از مجموعه‌ی اسپایدرمن همفکری می کردیم.

حتی در ابتدا که بحث‌های اولیه داشتیم، ولورین به طور مداوم کارکتری بود که مشتاق بودیم بازی آن را بسازیم. حال پس از چند سال تصمیم گرفیتم تا بالاخره این کار را انجام دهیم. از آنجایی که تیزر اعلامیه را مشاهده کردید، می‌توانیم تأیید کنیم روند کار بسیار خوب پیش می‌رود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا