Warzone

با انتشار آپدیت جدید COD: Warzone شاهد کاهش حجم بازی خواهیم بود

استودیو اکتیویژن به منظور کاهش حجم بازی و رفع برخی از باگ‌ها آپدیت جدید بازی Call of Duty Warzone با عنوان Reloaded فصل دوم منتشر کرده است.

پس از انتشار بازی Call of Duty Warzone همواره سیل زیادی اعتراضات از سوی کاربران این بازی به سمت اکتیویژن در رابطه با حجم بالای این بازی روانه می‌شد، بنابراین این استودیو تصمیم گرفت بلاخره با انتشار آپدیتی به این اعتراضات خاتمه دهد. طبق جدیدترن اخبار منتشر شده آپدیت Reloaded فصل دوم به شکلی طراحی شده است که حجم بازی را کاهش خواهد داد.

این آپدیت امروز (11 فروردین) حدود ساعت 10 ظهر منتشر شد و در پستی در وب‌سایت کالاف دیوتی درباره‌ی این آپدیت نوشته شده: «آپدیت Reloaded فصل دوم حجم فایل بازی کالاف دیوتی وارزون را کوچک‌تر می‌کند و دست به بهینه‌سازی آن می‎زند. کسانی که نسخه‌ی کامل شامل Modern Warfare و Warzone یا کسانی که فقط وارزون را در اختیار دارند، پس از نصب این آپدیت شاهد کاهش حجم فایل بازی روی پلتفرم‌های‌شان خواهند بود.» تریلر معرفی آپدیت Reloaded فصل دوم را در اینجا مشاهده کنید.

کاهش حدودی حجم فایل روی هر پلتفرم‌ به تفکیک «تنها وارزون» و «وارزون و مدرن وارفر» در آپدیت Reloaded فصل دوم بازی Call of Duty Warzone به شرح زیر است:

  • روی پلی استیشن 5:  ۱۰.۹ گیگابایت (تنها وارزون) / ۳۰.۶ گیگابایت (وارزون و مدرن وارفر)
  • روی پلی استیشن 4:  ۱۰.۹ گیگابایت (تنها وارزون) / ۳۰.۶ گیگابایت (وارزون و مدرن وارفر)
  • روی ایکس باکس سری ایکس و سری اس۱۴.۲ گیگابایت (تنها وارزون) / ۳۳.۶ گیگابایت (وارزون و مدرن وارفر)
  • روی ایکس باکس وان۱۴.۲ گیگابایت (تنها وارزون) / ۳۳.۶ گیگابایت (وارزون و مدرن وارفر)
  • روی پی سی۱۱.۸ گیگابایت (تنها وارزون) / ۳۰.۶ گیگابایت (وارزون و مدرن وارفر)

آپدیت Season Two Reloaded برای Black Ops Cold War منتشر شد و حجم آن تقریباً 7.4 تا 14.18 گیگابایتی برای دارندگان نسخه کامل Black Ops Cold War است و برای کسانی که Warzone را دارند بین ۵۲ تا ۵۷.۸ گیگابایت است. بنابراین، هنگامی که پچ بزرگتر را دانلود کردید (“یک به روزرسانی بزرگتر از حد معمول، یک بار”)، این کار در تمام پرونده‌های شما دستکاری کرده و در نهایت حجم کلی بازی را کاهش می‌دهد. اکتیویژن همچنین اشاره کرد که قصد دارد آپدیت‌های آینده را نیز کاهش دهد. در وبلاگ رسمی Call of Duty می‌توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با آپدیت کسب کنید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا