Indiana Jones

بتسدا از پروژه‌ی جدید Indiana Jones رونمایی کرد

بتسدا به تازگی با انتشار تیزری کوتاه از یک پروژه جدید سازنده Wolfenstein یعنی MachineGames را رونمایی کرد و این یک بازی Indiana Jones است.

در بیانیه کوتاهی که از طریق توییتر منتشر شد، بتسدا پروژه را به عنوان یک داستان اصلی توصیف کرد که براساس هیچ فیلم موجود از این مجموعه پر طرفدار ساخته نشده است. (یا احتمالاً پنجمین فیلم آینده ایندیانا جونز است که به زودی فیلمبرداری آن آغاز می‌شود.)

بتسدا در اکانت توییتر خود نوشت: «مدتی طول خواهد کشید تا ما بتوانیم چیزهای بیشتری از بازی را را فاش کنیم. اما ما برای به اشتراک گذاشتن اخبار امروز بسیار هیجان زده هستیم.»

Indiana Jones
منبع:Bethesda

در اینجا، یک تیزر مختصر تبلیغاتی، در مورد بازی Indiana Jones را می‌توانید مشاهده کنید.

در این تیزر میز تحریری با تعداد زیادی از وسایل متعلق به جونز را مشاهده می‌کنید. کتابهایی در مورد آثار باستانی و اشیا (که ظاهراً توسط تاد هوارد نوشته شده است)، یک ماگ قهوه، یک دفتر خاطرات، یک قطب نما، بلیط هواپیما به رم و یک پاسپورت مهر شده توسط بتسدا در آن دیده می‌شود. آرم‌های MachineGames و بخش جدید Lucasfilm Games روی یک ماشین تحریر و دوربین عتیقه ظاهر می‌شوند. سپس کلاه و شلاق نمادین جونز را به همراه پخش موسیقی مشهور این مجموعه مشاهده می‌کنیم.

استودیوی سوئدی MachineGames به عنوان خالق مجموعه بازی‌های قاتل نازی یعنی Wolfenstein معروف است. از معروف‌ترین بازی‌های آن می‌توان Wolfenstein: The New Order و همکاری در ساخت The Old Blood و همچنین Wolfenstein 2: The New Colossus در سال 2017 و اسپین‌آف Youngblood و Cyberpilot نام برد. این یک شرکت تابع از بتسدا و شرکت مادر آن ZeniMax Media است. البته به زودی به نوبه خود بخشی از مایکروسافت خواهد بود.

هنوز چیزی در مورد اینکه این بازی به طور انحصاری برای کنسول‌های Xbox به دلیل خرید قریب‌الوقوع مایکروسافت از بتسدا منتشر خواهد شد، وجود ندارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا