Watch Dogs: Legion

بخش آنلاین بازی Watch Dogs: Legion در آپدیت جدید از قابلیت کراس پلی پشتیبانی خواهد کرد

پس از انتشار آپدیت جدید برای بازی Watch Dogs: Legion بازیکنان می‌توانند از قابلیت‌های میان نسلی و کراس پلی بهره‌مند شوند.

حالت آنلاین توسط Ubisoft برای بازی Watch Dogs: Legion سرانجام هفته گذشته برای همه پلتفرم‌ها (به جز PC) منتشر شد. حالت کوآپِ یک تا چهارنفره‌ی بازی رویدادها و مأموریت‌های تصادفی بسیاری را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، اما مواردی مانند Tactical Op در تاریخ 23 مارس 2021 (3 فروردین ۱۴۰۰) به بازی اضافه خواهند شد. قابلیت کراس-پلتفرم نیز غایب بزرگ دیگری است که ظاهراً برای راه‌یابی آن به بازی باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

حساب رسمی تویتتر بازی Watch Dogs: Legion اعلام کرد که در حال حاضر یوبیسافت روی قابلیت‌های cross-play و cross-gen کار می‌کند و آن‌ها در بروزرسانی بعدی به بازی اضافه خواهد کرد. برای اینکه بفهمید آیا در همین بروزرسانی Tactical Op نیز عرضه می‌شود یا خیر، باید منتظر ماند و دید. در هر صورت، باید منتظر بمانید تا بتوانید با کسانی که در پلتفرم‌های دیگر هستند بازی کنید.

توییت منتشر شده از صفحه‌ی Watch Dogs: Legion را در زیر مشاهده کنید:

سیمون پرازینی: لطفاً امکان «بازی میان-نسلی» را فراهم کنید.


توسعه‌دهندگان: با اینکه فعلاً قابلیت‌های کراس-پلی و بازی میان-نسلی در بخش آنلاین بازی در دسترس نیست، تیم سازنده روی افزودن این ویژگی‌ها به بازی با بروزرسانی‌های بعدی کار می‌کند.

بازی Watch Dogs: Legion در حال حاضر برای Xbox One ، PS4 ، PC ، Xbox Series X/S ، PS5 و Google Stadia در دسترس است. علاوه‌بر گشت و گذار در دنیای آزاد بازی شما می‌توانید پس از انتشار آپدیت جدید به صورت آنلاین ، PvP یا Spiderbot Arena با دوستان خود بازی کنید. با اینکه بسته‌ی الحاقی پولی Watch Dogs: Legion – Bloodlines مأموریت‌های تک‌نفره‌ی تازه و کاراکترهایی نظیر ایدن پیرس را به بازی اضافه می‌کند، در آینده محتواهای بیشتری نیز همراه با بروزرسانی‌های آتی از راه خواهند رسید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا