Cyberpunk 2077

بخش داستانی Cyberpunk 2077 ظاهرا 37 ساعت طول می‌کشد

یکی از یوتوبرهایی که از پیش از مدت مشخص شده نقد و بررسی خود را شروع کرده بود، اعلام کرد که بخش داستانی Cyberpunk 2077 حدود 37 ساعت طول می‌کشد.

استودیو بازی‌سازی CD Projekt RED مدتی قبل اشاره کرد که آن‌ها به دنبال بازخورد منفی برای بخش داستانی طولانی Witcher 3 آگاهانه تصمیم به کوتاه کردن بخش داستانی Cyberpunk 2077 گرفته‌اند. اگرچه آن‌ها هیچ زمان مشخصی برای طول بازی ارائه نکردند. به‌تازگی ویدیویی توسط یوتوبری به نام Dreamcastguy در اینترنت منتشر شده است که درباره‌ی برخی جزئیات بازی خبر می‌دهد.

هم‌اکنون این بررسی حذف شده است، اما RishiAlwani از Mako Reactor جزئیات اصلی ویدیو را در توییتر جمع‌آوری کرده است. این بررسی ادعا می‌کند که بخش داستانی اصلی بازی 37 ساعت طول می‌کشد. 21 ساعت از آغاز بازی تا آخرین مبارزه با باس‌فایت نهایی صرف خواهد شد. در حالی که با ساید کوئست‌ها، این تعداد به 37 ساعت خواهد رسید. البته در این بررسی در مورد مراحل فرعی صحبتی نشد. طبق آنچه که بررسی‌کننده در این ویدیو خبر داده، محتوایی که درون بازی Cyberpunk 2077 قرار دارد بالای ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی را شامل می‌شود. موضوعی که با گزارش‌ها اخیر که درباره‌ی بازی منتشر شده بودند نیز هم‌خوانی دارد.

توییت‌های درباره‌ی این موضوع را در این لینک مشاهده کنید.

در بازی Cyberpunk 2077 قرار است مبارزات اصلی “a slice” از آنچه در کل بازی ارائه می‌شود باشد. در حالی که گفته می‌شود کیفیت مراحل فرعی با داستان اصلی خود برابر است (البته با توجه به کارنامه CD Projekt RED خیلی تعجب آور نیست). به نظر می‌رسد مراحل فرعی از نظر و سبک کاملاً متفاوت باشد.

در همین حال، بررسی همچنین ادعا می‌کند که Cyberpunk 2077 در Xbox Series X عالی عمل می‌کند. یکی از گزینه‌ها اجرای نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن بالا را در اختیارتان می‌گذارد و گزینه‌ی دیگری نیز وجود دارد که بازی را با فریم‌ریت ۶۰ اما با رزولوشن کم‌تری اجرا می‌کند. زمان بارگزاری و عملکرد اکثراً خوب به نظر می‌رسند. اگرچه در این بررسی مشخص شد که در بازی چندین مشکل فریز شدن وجود دارد.

Cyberpunk 2077 در تاریخ 10 دسامبر برای PS4 ،PS5 ،Xbox Series X / S ،Xbox One ،PC و Stadia عرضه می‌شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا