The Last of Us 2

بخش چندنفره The Last of Us 2 ارزش انتظار را خواهد داشت

نیل دراکمن در توییت جدید خود می‌گوید: بخش چندنفره بازی The Last of Us 2 ساخته شرکت Naughty Dog ازرش انتظار کاربران این بازی را خواهد داشت.

بسیاری از طرفداران Naughty Dog امیدوار بودند که جشن دیروز The Last of Us بعد از مدت‌ها انتظار تریلری از بخش‌ چندنفره برای The Last of Us: Part II را منتشر شود. این اتفاق هرگز رخ نداد. در عوض استودیو با مجموعه‌ای از GIFهای جدید و موارد دیگر به استقبال علاقه‌مندان این بازی رفت. با این حال، با پایان یافتن جشن، نیل دراکمن در مورد این بخش از بازی اظهار نظر کند.

معاون رئیس Naughty Dog نیل دراکمن در توییتر خود به هواداران گفت: «صبور باشید زیرا این انتظار ارزشش را خواهد داشت. از همه طرفداران فوق‌العاده برای یک روز باورنکردنی #TheLastofUs متشکرم! مثبت بودن و عشق شما فوق العاده الهام بخش است. اوه … و در مورد آن چیز دیگر … صبور باشید. ارزشش را خواهد داشت.»

متن توییت معاون رئیس Naughty Dog نیل دراکمن را در این لینک بخوانید.

طبق گفته‌های یکی از اعضای ناتی‌داگ بخش مولتی‌پلیر The Last of Us 2 آنقدر بزرگ است که نمی‌توان آن را به عنوان بخش فرعی در کنار داستان اصلی دانستد. همچنین شایعاتی وجود دارد که ناتی‌داگ می‌خواهد بخش چندنفره را جدا از بخش اصلی و به‌صورت یک بروزرسانی رایگان عرضه کند. با همه‌ی این اخبار هنوز هیچ اطلاعات رسمی از این بخش مشخص نشده و باید منتظر ماند تا در آینده شاهد آن باشیم.

همچنین بخوانید:

منبع: pushsquare

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا