FIFA 22

بخش کریر FIFA 22 به شما امکان می‌دهد تیم شخصی خود را بسازید

الکترونیک آرتز پس از درخواست بسیاری از کاربران مبنی بر ساخت تیم‌ شخصی در بخش کریر، این قابلیت را به FIFA 22 اضافه کرده است.

اکترونیک آرتز مدت‌ها بود که بخش کریر فیفا را به حال خود رها کرده بود و هرساله تغییرات کوچکی را در این بخش اعمال می‌کرد. بسیای از کاربران از این اتفاق ناراضی بوده و درخواست اعمال تغییرات بزرگ‌تری را در این بخش داشتند. حال به‌تازگی تریلر بخش کریر FIFA 22 به صورت رسمی منتشر شد که تغییراتی از جمله امکان ساخت تیم شخصی را به آن اضافه کرده است. EA با این کار به نوعی به درخواست هواداران پاسخ مثبت داده و در تلاش است آن‌ها را راضی نگه دارد.

EA Sports درگذشته به اضافه شدن قابلیت ساخت تیم شخصی به بخش کریر FIFA 22 اشاره کوچکی کرده بود، اما حالا با انتشار تریلر این بخش به صورت رسمی آن را تأیید کرد. بازیکنان با استفاده از این قابلیت قادر خواهند بود یک باشگاه فوتبال را در لیگ مد نظرشان با نامی که خودشان انتخاب کرده‌اند، به‌همراه یک استادیم خصوصی تأسیس کنند. همچنین می‌توانند لباس تیم را خودشان طراحی کرده و حتی می‌توانند یک تیم به‌خصوص را هم به‌عنوان رقیب قدیمی خود انتخاب کنند تا مثلا سیستم اخبار فوتبالی بخش کریر، به شکل داغ‌تری رقابت بین شما و آن تیم را پوشش بدهد. بازیکن می‌تواند از سه رنگ اصلی و چند طرح موجود برای ساخت لباس‌های تیم خود بهره ببرد. این وسط گیمر برای طراحی نماد باشگاه اختصاصی خود امکانات کمتری دارد. در رابطه با استادیوم شما از رنگ صندلی‌ها و طرح چمن تا مدل تور دروازه‌ها و همچنین انتخاب موسیقی زمان گل شدن توپ در این استادیوم و موسیقی زمان ورود فوتبالیست‌ها به زمین را می‌توانید شخصی‌سازی کنید. همچنین شما قادر هستید قدرت کلی تیم، سن بازیکنان در شروع کار و حتی بودجه اولیه خود را (حداکثر 1 میلیارد از هر ارز مورد استفاده) تعیین کنید. تریلر بخش کریر FIFA 22 را می‌توانید در لینک یوتوب مشاهده کنید.

از دیگر پیشرفت‌های بخش کریر FIFA 22 می‌توان به اضافه شدن کات‌سین‌های جدید در طول نقل‌وانتقالات، گرم کردن بازیکنان و جشن گرفتن بازیکنان در رختکن بعد از بردن یک جام یا حتی ترک زمین بعد از عملکرد ضعیف در یک بازی و همچنین امکان شروع یا توقف جستجوی بازیکن از Transfer Hub اشاره کرد. FIFA 22 در 1 اکتبر (۹ مهرماه) برای پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پی‌سی و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا