FIFA

بررسی بازی FIFA 21 از دید سایت‌های معتبر دنیا

هم‌اکنون نمرات بازی شبیه‌ساز فوتبال FIFA 21 در متاکریتیک از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد که شاهد عملکرد خوبی از این بازی نبودیم.

همانطور که در جریان هستید ویروس کرونا شرایط کل جهان را تغییر داده از فوتبال گرفته تا صنعت بازی و … ولی در صنعت بازی بیشترین ضربه متحمل بازی‌هایی شد که به طور سالانه در یک زمان خاص منتشر می‌شدند. زیرا تیم توسعه دهنده‌ی آن‌ها نتوانست به طور کامل بر رویشان کار کند. همانطور که می‌دانید کونامی PES 2021 را با تغیرراتی خیلی کم و به شکل یه بسته‌الحاقی منتشر کرد که باعث شد قیمت پایین‌تری هم داشته باشد. حال الکترونیک‌آرتز نیز FIFA 21 را منتشر کرد و این بازی هم نتوانست همانند همتای خود در کونامی نظر منتقدان را به خود جلب کند. همچنین این بازی برای پلتفرم‌های PS4 ،PC و Xbox One منتشر شد. در ادامه‌ی این مطلب نظر بعضی از سایت‌ها را در مورد این بازی بخوانید:

Forbes: 83

FIFA 21 بیشتر از آنچه که من در یک عنوان فوتبال به دنبال آن هستم ارائه می‌دهد. این بازی از گیم‌پلی روان و قوی، گرافیکی جذاب و گزینه‌های متنوعی برخوردار است. با این حال، اجرای نادرست VOLTA، شخص‌سازی درکنار حالت‌های کلاسیک سنتی برای EPL و La Liga، از مشکلات این بازی است.

GameSpot: 80

Career mode هنوز مشکلاتی دارد. اما اینکه EA برخی اقدامات اضافی را برای طراوت بخشیدن به آن انجام داده است که باعث اطمینان خاطر شما می‌شود. اگر از شبیه‌سازی از طریق جلسات آموزشی و مدیریت خسته شدید، FIFA 21 همچنان پر از تجربیات متفاوت است. چه بخواهید برای نشان دادن مهارت‌های خود به خیابان‌های پاریس بروید یا با دوستان خود بازی را تجربه کنید یا یک فصل را در Pro Clubs بازی کنید. ممکن است لحظات ناامید کننده‌ای در پست دفاع داشته باشید. اما پس از آن مدعی جایزه پوشکاس شوید. فیفا ۲۱ محصولی است که به‌واسطه‌ی گیم‌پلی خود لذت‌بخش شده است.

Game Informer: 78

گرافیک و گیم‌پلی FIFA 21 فوتبال سرگرم کننده و کاربردی را ارائه می‌دهد. اما جاه‌طلبی‌های آن فراتر نمی‌رود. با گذشت زمان، منجر به خستگی و بی‌حوصلگی کاربر می‌شود و پاداشی که برای به دست آوردن آن بسیار سخت تلاش می‌کنید ارزش آن را ندارد. اعمال تغیرات روی پایه و اساس بازی مهم است، اما برای تبدیل شدن آن به یک برنده کافی نیست.

IGN: 74

FIFA 21 همانطور که همه انتظار دارند عمل می‌کند. اما ویژگی‌های نسبتاً بزرگی را که معمولاً برای منحصر به فرد شدن نسخه جدید بازی سالانه را ندارد. حمله کردن سرگرم‌کننده و روان است. ولی دفاع یک چالش واقعی و هنری است که باید به آن تسلط یابید. اما دروازه‌بانی ضعف زیادی دارد و هوش مصنوعی عملکری متناقضی دارد. Career mode موارد جالب و کمی لذت‌بخش را دریافت کرده است اما تغییراتی را که هنوز آرزو می‌کنم را ندیده‌ام. در حالی که ولتا هنوز برای اثبات خود تلاش می‌کند. در مجموع، FIFA 21 پیشرفت خاصی نکرده است ولی می‌شود از آن لذت زیادی برد.اما تغییرات کمی دارد و اثری پر سروصدا نیست.

DualShockers: 65

FIFA 21 یک بازی با پتانسیل بسیار زیاد است که توسط موتورش مهار می‌شود. کونامی تصمیم گرفت سال را تعطیل کند و به Unreal تغییر وضعیت دهد. من نمی‌توانم کمک کنم اما احساس می‌کنم EA واقعاً به همان کار نیاز داشت. با وجود همه تغییراتی که تیم هر ساله به آن اضافه می‌کند، همچنان بازی بسیار سرگم‌کننده‌ای است.

Gameblog.fr: 60

FIFA 21 بد نیست اما وجه تمایز زیادی با FIFA 20 ندارد. حمله کردن بسیار لذت‌بخش، اما دفاع از عدم تعادل چشمگیری رنج می‌برد و باعث دریافت گل‌های زیادی می‌شود. این کار موجب ناراحتی بازیکنان خواهد شد وامیدواریم تغییرات بزرگی در FIFA 22 داشته باشیم.

میانگین نمرات بازی FIFA 21 از نگاه سایت‌های معتبر دنیا در متاکریتیک با 20 نقد به عدد 73 رسید.

همچنین بخوانید:

منبع: metacritic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا