Assassin's Creed

یوبیسافت تا سال ۲۰۲۴ پلتفرمی آنلاین برای Assassin’s Creed Infinity ایجاد خواهد کرد

در جدیدترین اخبار صنعت گیم، Ubisoft قصد دارد طی برنامه‌ی جدید خود، یک لایو سرویس آنلاین برای بازی Assassin’s Creed Infinity راه‌اندازی کند.

چندی پیش جزئیات مربوط به یک لایو سرویس آنلاین برای بازی Assassin’s Creed Infinity، در گزارشی اختصاصی توسط وب‌سایت بلومبرگ منتشر شده که حاکی از آن است که Ubisoft در حال برنامه‌ریزی برای مجموعه‌ی محبوب Assassin’s Creed است. این عناوین ممکن است به صورت جداگانه تا سال 2024 یا حتی پس از آن عرضه شده و در یک قالب با یکدیگر ادغام شوند، این در حالی است که ممکن است اینگونه نباشند و همه‌ی آن‌ها باهم منتشر شوند.

این خبر شایعه نیست، زیرا یک زن به‌ عنوان نماینده‌ی رسمی یوبیسافت وقتی از او خواسته شد در این‌باره اظهار نظر کند، وجود پروژه را تأیید کرد. ناشر فرانسوی در این رابطه می‌گوید:

یوبیسافت می‌خواهد با بازی Assassin’s Creed جدید از انتظارات طرفدارها فراتر برود؛ گیمرهایی که از ما می‌خواستند یک روش پایدارتر در برخورد با سری بازی اساسین کرید را دنبال کنیم. با تغییر سیستم کار روی مجموعه به اتحاد بیشتری می‌رسیم؛ به روشی که بیشتر روی همکاری تیمی و کمتر روی استودیوهای خاص متمرکز است. این‌گونه ما بیشتر روی بازی‌سازهای بااستعداد تمرکز می‌کنیم؛ بی‌توجه به آن که در کدام بخش یوبیسافت کار می‌کنند. در رابطه با اتهامات باید بگویم که پرونده‌ی همه مطالعه شده است. کارهای هر شخص باقی‌مانده در یوبیسافت توسط یک شرکت جداگانه مورد بررسی قرار گرفته‌اند؛ پس آن‌ها یا از اتهام تبرئه شده‌اند یا به شکل مناسب مورد جریمه قرار گرفتند. اما اگر تحقیقات نشان داده باشد که یک نفر باید از یوبیسافت حذف شود، او دیگر در تیم حضور ندارد.

بازی Assassin’s Creed Infinity ظاهراً همانند بازی‌های بزرگ فعلی نظیر Fortnite و GTA Online کار خواهد کرد و محتوای زیادی را که در سال‌های آینده ساخته خواهد شد را در خود جای خواهد داد. برای دستیابی به این هدف یوبیسافت دو تیم Montreal و Quebec به یک تیم واحد تبدیل کرده است. Ubisoft به‌صورت رسمی در سایت خود تایید کرد که مارک-الکسیس کوته از این به بعد تهیه‌کننده اجرایی اصلی مجموعه بازی Assassin’s Creed است؛ یکی از موسس‌های شعبه Quebec یوبیسافت که حالا وظیفه‌ی مدیریت تیم مشترک کبک-مونترآل را برعهده دارد. بنابراین، به نظر می‌رسد عناوین آینده Assassin’s Creed همچنان به اندازه نسخه‌های قبلی بزرگ خواهند بود.

آپدیت: پس از انتشار گزارش اختصاصی بلومبرگ، Ubisoft در مورد آن اظهار نظر کرده و تأیید کرده است که پروژه در دست توسعه است.

ما عمیقاً اعتقاد داریم که این فرصتی برای یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای Ubisoft است که به روشی یکپارچه و مشترک توسعه یابد. این پروژه توسط استدیوهای بیشتر و بااستعدادتر توسعه خواهد یافت.

این بیانیه همچنین همکاری بین استودیوی مونترال و کبک را در «یک ساختار مشترک و بین استودیویی» تأیید می‌کند، در نتیجه توسعه‌ی پروژه‌های آینده مجموعه‌ی Assassin’s Creed در دست آن‌ها خواهند بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا