The Division 2

بروزرسانی‌های اصلی برای The Division 2 به پایان نرسیده است و محتوای بیشتری منتشر خواهد شد

پس از گذشت دو سال از انتشار بازی The Division 2 ، یوبیسافت اعلام کرد که بخش عمده‌ای از بروزرسانی‌های این بازی به پایان نرسیده است و محتوای بیشتری منتشر خواهد شد.

بازی Division 2 در سال 2019 عرضه شد و تقریباً همه چیز این بازی نسبت به زمان انتشار بهبود داشته است. از جمله این بهبودها شامل مبارزات، ساختار مراحل و سیستم پیشرفت بازی است. بااین‌حال، طرفداران سرسخت بازی تا به امروز از بازی پشتیبانی می‌کنند و این پشتیبانی آن‌ها یوبیسافت را به این نتیجه رسانده که محتوای بیشتری را برای بازی در سال ۲۰۲۱ توسعه دهد و عرضه کند.

یوبیسافت با انتشار پستی در حساب رسمی توییتر بازی، اعلام کرد که این روند پس از اینکه این استودیو قصد داشت دیگر محتوای جدیدی برای The Division 2 ایجاد نکند، تغییر کرده است.

امروز ما بسیار هیجان‌زده هستیم که به شما بگوییم قرار است محتوای بیشتری برای بازی Division 2 در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. برخی از شما متوجه شدید که بروزرسانی ۱۲ قرار بود آخرین آپدیت مهم بازی باشد. اما، به‌لطف پشتیبانی شما از The Division 2 ، درحال‌حاضر در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی محتوای جدیدی برای این بازی هستیم که در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. با اینکه فعلا برای ذکر جزئیات این محتوای جدید زود است. ولی به شما قول می‌دهیم در نزدیک‌ترین زمان ممکن آن را منتشر کنیم. همچنین به‌ محض اینکه بتوانیم، اطلاعات بیشتری را با شما درمیان خواهیم گذاشت.

انتشار محتوای جدید برای دیویژن 2، نیاز به کار کمتری نسبت به بازی شوتر از دنیای بازی Ubisoft: Ghost Recon Breakpoint دارد. The Division 2 تنها تنها بازی از پروژه Ubisoft Massive نیست که این استودیو روی آن کار می‌کند. این استودیو همچنین در حال ساخت یک بازی Star Wars جهان باز و همچنین یک پروژه بر اساس فیلم سینمایی Avatar جیمز کامرون است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا