iOS 14.7

بروزرسانی iOS 14.7 با پشتیبانی از بسته باتری MagSafe منتشر شد

اپل روز گذشته به طور رسمی بروزرسانی iOS 14.7 را منتشر کرد؛ نسخه‌ای که قابلیت‌‌هایی اندک اما کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌‌دهد. بروزرسانی iOS 14.7 درحالی انتشار یافت که آزمایش‌های بتا نسخه iOS 14 به دلیل راه‌اندازی iOS 15 طی چند ماه آینده به طور کامل متوقف خواهند شد. متأسفانه این بروزرسانی با نسخه iOS 14.5 و حتی iOS 14.6 نیز متفاوت بوده و قابلیت‌های چشمگیری را ارائه نمی‌‌دهد.

پشتیبانی از بسته باتری MagSafe

اگر قصد خرید بسته شارژ MagSafe را برای سری آیفون 12 خود دارید؛ به منظور استفاده از این اکسسوری می‌بایست سیستم عامل خود را به نسخه iOS 14.7 ارتقا دهید. مدت زمان طولانی است که کاربران در انتظار بسته باتری MagSafe برای افزایش طول عمر باتری آیفون‌های خود هستند.

Apple Card Family با محدودیت‌های اعتباری ترکیبی

درحالی که iOS 14.6 پشتیبانی از Apple Card Family را برای کاربران به ارمغان آورد؛ بروزرسانی iOS 14.7 امکان محدودیت‌های اعتباری ترکیبی و اشتراک یک حساب مشترک با یک کاربر اپل کارت را فراهم می‌‌کند. اپل همچنین در نظر دارد قابلیت Apple Pay راه‌اندازی کند که تا به شما امکان بدهد هزینه محصولاتی را که خریداری می‌کنید، بعداً پرداخت کنید.

پشتیبانی از زمان‌بندی‌ها گوناگون در اپلیکیشن Home

اپل همچنان به افزودن قابلیت‌های متنوع به HomePod از طریق بروزرسانی‌های گوناگون ادامه می‌‌‌دهد.‍‎ گرچه iOS 14.7 همچنان پشتیبانی از صدای بدون افت کیفیت (Lossless playback) را به اسپیکر هوشمند اضافه نمی‌کند. اما حداقل کوپرتینویی‌ها امکان استفاده از زمان‌بندی‌های گوناگون را در HomePod و از طریق اپلیکیشن Home فراهم کرده‌اند.

iOS 14.7

پیشرفت در برنامه پادکست

با بروزرسانی iOS 14.5، اپل از یک اپلیکیشن پادکست بازطراحی شده رونمایی کرد. کوپرتینویی‌ها با iOS 14.6، اشتراک کانال‌ها و نمایش‌ها را ایجاد کردند و حالا در iOS 14.7 یک قابلیت جدید را ارائه می‌‌دهد. اکنون کاربران از طریق کتابخانه پادکست می‌توانند تمام نمایش‌ها یا تنها نمایش‌هایی را که دنبال می‌کنند، تماشا کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا