Outriders

بسته‌های الحاقی‌ بزرگ برای بازی Outriders با خط داستانی مستقل منتشر خواهد شد

کارگردان بازی Outriders یعنی Bartek Kmita درمصاحبه‌ی جدید خود می‌گوید، محتواهای جدید بازی در قالب بسته‌های الحاقی بزرگ با خط داستانی مستقل منتشر خواهند شد.

استودیوی People Can Fly همیشه تاکید می‌کرده بااینکه Outriders در سبک لوتر شوتر نقش‌آفرینی است، اما برخلاف آثار دیگر در این سبک یک بازی سرویس‌محور نیست. در ادامه آن‌ها گفته‌اند که اگرچه که خود بازی در هنگام عرضه یک تجربه کامل را به مخاطبان خود ارئه خواهد داد، اما این بدان معنا نیست که Outriders هیچ پشتیبانی و محتوای جدیدی پس از انتشار را دریافت نخواهد کرد.

حال سوال اصلی این است که دقیقاً این پشتیبانی چگونه خواهد بود؟ هنوز نمی‌توان پاسخ کاملاً درستی به این پرسش داد، اما در مصاحبه‌ای که کارگردان بازی Bartek Kmita با فوربس داشت، جزئیات بیشتری در مورد آن‌ها ارائه داد. کیمیتا توضیح داد که Outriders براساس بازخوردهای مثبت طرفداران محتوای بیشتری دریافت خواهد کرد و استودیو People Can Fly بسیاری ایده‌ و داستان‌های مختلف برای بازی در سر دارند که می‌خواهند در آینده آن‌ها را به بازی اضافه کنند. طبق گفته کمیتا، هر محتوای جدیدی که این بازی RPG دریافت کند، توسعه‌های مهمی خواهد بود که داستان‌های مستقل را روایت می‌کند.

کیمیتا در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید: «ما هیچ‌وقت نگفته‌ایم که پس از عرضه Outriders، دیگر از بازی پشتیبانی نمی‌کنیم. اوت‌رایدرز مانند بازی‌های سرویس‌محور نیست، ولی درصورت تمایل بازیکنان ما قطعا در راستای گسترش جهان بازی تلاش خواهیم کرد. داستان‌های زیادی وجود دارند که دوست داریم تعریف کنیم؛ همچنین ایده‌های بسیاری هستند که نتوانستیم در بازی اصلی جای دهیم، ولی می‌‌خواهیم روی آن‌ها کار کنیم. به همین خاطر نیز از خلق محتوای بیشتر در آینده استقبال خواهیم کرد. هرچیزی که در آینده برای اوت‌رایدرز بسازیم در قالب بسته‌های الحاقی بزرگ با داستان‌های مستقل ارائه خواهند شد.»

توسعه‌دهندگان Outriders اخیراً همچنین گفتند که هر محتوای پس از انتشار که این بازی دریافت خواهد کرد، به جای اضافه کردن چیزی که باید از ابتدا تجربه می‌کرد، المان‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. Outriders هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های PS5 ، Xbox Series X/S ، PS4 ، Xbox One ، PC و Stadia در دسترس است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا