Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 از قابلیت DLSS در پی‌سی پشتیبانی می‌کند

بازی Red Dead Redemption 2 و Red Dead Online به لطف قابلیت DLSS انویدیا بهبود عملکرد گرافیکی 45 درصدی را ارائه می‌دهند.

راک‌استار گیمز با ساخت بازی Red Dead Redemption 2 در سال 2018 شوک بزرگی به صنعت گیم‌ وارد کرد؛ رد دد ریدمپشن ۲ از تمام جهات یک بازی کامل است و اگر قصد اجرای آن را در بهترین حالت گرافیکی دارید باید بگویم که باید یک پی‌سی قدرتمند برای خود تهیه کنید. در حالیکه Red Dead از نظر جلوه‌های بصری و گرافیکی بسیار فوق‌العاده و زیبا است، قابیلت DLSS انویدیا می‌تواند علمکرد گرافیکی این بازی را در رزولوشن 4K تا 45 درصد بهبود بخشد و تجربه‌ی کامل‌تر و جذابی را به کاربران ارائه دهد.

اگر با DLSS (Deep Learning Super Sampling) آشنا نیستید، باید بدانید که این یک قابلیت انحصاری انویدیا است که از هسته‌های مخصوصی برای یادگیری ماشین به منظور بهبود عملکرد تا 45 درصد در سری GPUهای RTX خود استفاده می‌کند. بازی‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند نرخ فریم بهتری در رزولوشن 4K به کاربران ارائه دهند به طوری که این قابلیت عملکرد 4K/60FPS بازی Red Dead Redemption 2 را حداقل روی پنج کارت گرافیک سری RTX 30 شامل 3090، 3080Ti، 3080، 3070Ti و 3070 تضمین کند. ویدیوی مربوط به آن را می‌توانید در لینک یوتوب مشاهده کنید.

Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 با استفاده از این قابلیت بهبود عملکرد 45 درصدی را در حالت DLSS Performance تجربه خواهد کرد، به طوری که نرخ فریم تصاویر بازی با کارت گرافیک RTX 3080 Ti از متوسط ۵۸.۹ تا ۸۵.۳ ارتقاء پیدا می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند بازی را در نرخ فریم بالاتر از 60 در رزولوشن استاندارد 1920×1080 اجرا کنند.

Red Dead Redemption 2

آپدیت جدید Red Dead Online بسته‌الحاقی Blood Money را به این بازی اضافه می‌کند. این بسته‌ی‌الحاقی دسته‌ای از مأموریت‌های غیرقانونی از جمله سرقت‌های جدید پرمخاطره و مسابقه‌های پرتنش را در مرز آمریکا به بازی خواهد افزود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا