Mass Effect: Legendary Edition

به نظر می‌رسد Mass Effect: Legendary Edition در ماه مارس منتشر شود

چندین فروشگاه آنلاین هم‌اکنون بازی Mass Effect: Legendary Edition را برای عرضه در 12 مارس 2021 ( 22 اسفند ماه) لیست کرده‌اند.

الکترونیک آرتز هنوز رسماً تاریخ رسمی برای انتشار سه‌گانه بازسازی شده Mass Effect خود را اعلام نکرده است. پیش از این، تنها از عبارت مبهم «بهار ۲۰۲۱» برای انتشار Mass Effect: Legendary Edition استفاده شده است. اما وبسایت Eurogamer با فرض عدم تعویق زمان از پیش تعیین شده برای این بازی، تاریخ ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) را کاملاٌ محتمل می‌داند.

فروشگاه آنلاین سنگاپوری Shopitree و نمایندگی اندونزی GSShop هر دو تاریخ انتشار Mass Effect: Legendary Edition را تا 12 مارس کاهش دادند. این اتفاق، توسط یک کاربر توییتر به‌نام Idle Sloth گزارش شده است.

هنوز نمی‌دانیم که نسخه Legendary Edition چه‌میزان بازسازی خواهد شد. اما امیدوارم اعلام قریب‌الوقوع تاریخ انتشار به این معنی باشد بزودی اولین تریلر از گیم‌پلی بازی منتشر شود.

در ماه نوامبر، BioWare نسخه Legendary Edition را معرفی کرد که شامل «تکسچرها، سایه‌زنی‌ها، مدل‌ها، جلوه‌های گرافیکی و سایر ویژگی‌های فنی» بروز شده و همچنین تمام DLC های تک نفره و بسته‌های تبلیغاتی است که برای 4K Ultra HD بازسازی شده است.

کیسی هادسون، رئیس BioWare در آن زمان گفت:

«هدف ما این نبود که بازی‌های اصلی را دوباره ریمیک یا ری‌ایمجین کنیم. بلکه ما دنبال مدرنیزه کردن تجربه‌ی بازی هستیم تا طرفداران و بازیکنان جدید بتوانند آن را در بهترین شکل ممکن تجربه کنند.»

BioWare همچنین در مراحل اولیه توسعه یک پروژه Mass Effect کاملاً جدید دارد. یک تیزری که ماه گذشته در جریان مراسم Game Awards نمایش گذاشته شد. این تیزر احتمالاً بازگشت به تنظیمات سه راهی اصلی کهکشان راه شیری را نشان می‌داد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا