به گزارش رسانه‌ها کره‌ای، Galaxy Note 20 و +Note 20 از سری Note 10 ارزان‌تر خواهند بود

به گزارش رسانه‌ها کره‌ای، Galaxy Note 20 و +Note 20 از سری Note 10 ارزان‌تر خواهند بود

سال گذشته سامسونگ Galaxy Note 10 را با قیمت 1.25 میلیون وون و +Note 10 را با برچسب قیمت 1.5 میلیون وون در کره‌جنوبی روانه بازار کرد. به گزارش نشریه Naver هر دو مدل سری Note 20 کاهش قیمت 0.05 میلیون وون را تجربه خواهند کرد.

بگذارید این مبلغ را به دلار ایالات متحده تبدیل کنیم تا برای شما قابل درک باشد. 0.05 میلیون وون معادل 40 دلار است، در نتیجه با کاهش قیمت چشمگیری مواجه نخواهیم بود. با این حال این کاهش قیمت جیزی نبود که انتظار آن را داشتیم. زیرا طبق گفته کارشناسان صنعت سری Note 20 حداقل می‌بایست 0.05 میلیون وون افزایش قیمت داشته باشد، نه اینکه کاهش قیمت را تجربه کند.

یکی از دلایل این کاهش قیمت، شیوع کووید_19 است که سبب شده میزان تقاضا برای تلفن‌ها هوشمند به میزان چشمگیری کاهش یابد. اما این همه ماجرا نیست، در سال گذشته اپراتورها تلفن همراه یارانه زیادی بابت حمل و نقل سری Note 10 پرداخت کرده بودند اما به دلیل شرایط نابسامان اقتصادی که این روزها جهان را در برگرفته است دستگاه‌ها Note 20 از یارانه حمل و نقل کمتری دریافت خواهند کرد و این موضوع به این معناست که کاربران باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنند.

به گزارش رسانه‌ها کره‌ای، Galaxy Note 20 و +Note 20 از سری Note 10 ارزان‌تر خواهند بود

در زمان عرضه، Note 10 در بازار اروپا 950 یورو و در ایالات متحده 950 دلار و +Note 10 در بازار اروپا 1100 یورو و در ایالات متحده 1100 دلار قیمت گذاری شده بودند. گزارش Naver مشخص نمی‌کند که آیا این کاهش قیمت در بازارها جهانی نیز اعمال خواهد شد یا خیر. اما اینطور به نظر می‌رسد که این خط مشی سامسونگ تنها برای بازار داخلی در نظر گرفته شده و شامل بازارها خارجی نمی‌شود.

رویداد Unpacked

با وجود قیمت‌ها پایین‌تر سامسونگ انتظار فروش کمتری از سری پرچمدار Note 20 خود دارد. این در حالی است که اکنون نیز خریداران سری S20 با عدم اطمینان مالی روبرو هستند. سری Note 20 به همراه Z Flip 5G و Galaxy Fold 2 در رویداد Unpacked که در تاریخ 15 مرداد (5 اوت) و به صورت آنلاین برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود که پیش سفارش این دستگاه‌ها بلافاصله بعد از انجام رونمایی آغاز شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود در تاریخ 31 مرداد (21 اوت) از طریق فروشگاه‌ها خرده فروشی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. البته ممکن است به دلیل همه‌گیری کووید_19 این تاریخ به تعویق بیفتد.

همچنین بخوانید:

گوگل نسخه دوم بتا اندروید 11 را منتشر کرد، نسخه نهایی 18 شهریور در دسترس خواهد بود

ویدیو رسمی سامسونگ Galaxy Z Flip 5G منتشر شد

نسخه بتا iOS 14 و iPadOS 14 برای ارزیابی عمومی در اختیار کاربران قرار گرفت

منبع: gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا