Cyberpunk 2077

بیش از 121میلیون دلار برای تولید بازی Cyberpunk 2077 هزینه شد

استودیو بازی‌سازی CD Projekt Red که سابقه تولید شاهکاری به نام Witcher 3 را در کارنامه خود دارد اعلام کرد، بیش از 121 میلیون دلار صرف تولید و توسعه‌ی بازی جدید خود یعنی Cyberpunk 2077 کرده است. در اخبار و تریلرهایی که از این بازی منتشر شده بود، همه‌ی ما می‌دانستیم که این بازی قرار است بسیار بزرگ باشد بنابراین برای بسیاری از شما شگفت‌آور نیست.

در جدید‌ترین اخبار این شرکت بزرگ لهستانی اعلام کرد ( از طریق Tweak Town )، بیش از 448.513 زلوتی لهستان ( معادل 121 میلیون دلار ) برای تولید و توسعه بازی Cyberpunk 2077 و همچنین برخی از پروژه‌های اعلام نشده توسط این استودیو هزینه کرد. این هزنیه‌ها شامل بخشی مانند حالت چند نفره ( Multiplayer ) بازی سایبرپانک 2077 نیز می‌شود.

Cyberpunk 2077

نکته‌ای که در مورد این مسئله وجود دارد، این است که تأخیر‌های پیاپی در انتشار این بازی باعث شده است، هزینه های این شرکت در نیمه‌ی اول سال 2020 میلادی 77 درصد رشد داشته باشد.

هم اکنون بازی Cyberpunk 2077 در مراحل پایان تولید قرار دارد و طبق اطلاعت منتشر شده از CD Projekt Red بخش عمده ای از هزینه‌ها مربوط به توسعه خود بازی است. همچنین سایر پروژ‌ه‌ها در این شرکت، توسعه تکنولوژی‌ها و بخش GOG.com شامل سایر هزینه‌ها می‌شود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از CD Projekt Red دو تیم به صورت مجزا یکی بر روی سایبرپانک 2077 و دیگری روی سری بازی‌های Witcher مشغول به‌کار هستند.

بازی Cyberpunk 2077 پس از تأخیرهای پیاپی، سرانجام در تاریخ 29 آبان ( 19 نوامبر 2020 ) بر روی پلتفرم های Xbox One، PS4 و PC عرضه خواهد شد و برای خریداران کنسول نسل جدید ( PS5 و Xbox Series X ) به صورت یک بروزرسانی رایگان عرضه خواهد‌ شد.

همچنین بخوانید:

ریمیک بازی Prince of Persia در جریان Ubisoft Forward معرفی می‌شود

قابلیت Backwards Compatibility پلی استیشن ‌‌‌5 فقط شامل PS4 می‌ شود

Xbox series X قابلیت پشتیبانی از لوازم جانبی Xbox One را دارد

منبع: dualshockers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا