The Game Awards

تاریخ اجرای مراسم The Game Awards 2020 مشخص شد

مراسم The Game Awards هر ساله برای انتخاب بهترین بازی‌های سال برگزار می‌شود. اما امسال به دلیل COVID19 به صورت دیجیتالی در 3 مرحله و بین‌المللی برگزار خواهد شد.

امروز، جف کیلی از تهییه‌کنندگان این مراسم اعلام کرد، جوایز بازی‌ها در مراسم The Game Awards در تاریخ 10 دسامبر ( 20 آذر ) برگزار می‌شود. این برنامه به‌صورت پخش مستقیم و دیجیتال برگزار می‌شود، اما به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، مجریان برنامه و جف کیلی تغییرات قابل توجهی را اعمال خواهند کرد.

مراسم The Game Awards 2020 در سه استیج دیجیتالی مختلف شهرهای لس‌آنجلس، توکیو و لندن برگزار می‌شود. این سه استیج میزبان جوایز و اجراهای موسیقی خواهد بود. همچنین شامل دموها، رونمایی‌ها و تریلرهای جذابی خواهیم بود. در این مراسم شاهد تخفیفات و فروش ویژه بازی‌ها نیز هستیم. همچنین امسال یک جایزه جدید به بازی که تمام تلاش خود را برای حمایت و ارائه تجربه‌ی لذت‌بخش به گیمرهای دارای شرایط جسمانی خاص داده می‌‌شود.

جف کیلی در این‌باره می‌گوید: «فکر می‌کنم در بهار کاملاً مشخص بود که امسال اوضاع تغییر مثل سابق نخواهد بود. بنابراین ما در حال تهیه برنامه B بودیم. زیرا می‌دانستیم نمی‌توانییم مراسم را طبق روال سال‌های قبل انجام دهیم. ابتدا فکر می‌کردیم می‌توانیم در تابستان مراسم‌ را به سبک سابق برگزار کنیم. اما بدیهی است که اوضاع مثل سابق نشد و لازم بود رویکرد خود را تغییر دهیم. همچنین بایداین مراسم برگزار می‌شد و نمی‌توانستیم آن را لغو کنیم. بنابراین تصمیم گرفتیم این مراسم را در 10 دسامبر در سه شهر مختلف و به‌صورت دیجیتالی برگزار کنیم. همچنین من همیشه آرزو داشتم که این مراسم در اروپا و آسیا برگزار شود. بنابراین به دلیل شرایط خاص امسال ما میتوانیم‌ مراسم را به‌صورت زنده در لندن و توکیو و حتی لس‌آنجلس برگزار کنیم.»

رویداد The Game Awards 2020 با کیفیت 4K Ultra HD در ۴۵ پلتفرم آنلاین همچون یوتیوب و توئیچ پخش زنده خواهد داشت.

همچنین بخوانید:

Assassin’s Creed Valhalla با رزولوشن 4K و 60 فریم اجرا می‌شود

Deathloop و Ghostwire: Tokyo انحصاری محدود PS5 می‌مانند

خرید استودیو Bethesda توسط شرکت Microsoft

منبع: gamespot

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا