Marvel’s Avengers

تاریخ انتشار بازی Marvel’s Avengers برای کنسول‌های نسل نهم مشخص شد

چندی پیش استودیو سازنده بازی Marvel’s Avengers یعنی، کریستال داینامیکس تاریخ رسمی انتشار این بازی برای کنسول‌های نسل نهم را مشخص کرد.

استودیوهای Crystal Dynamics و Eidos Montreal در جدیدترین جریان War Table خود اعلام کردند که Marvel’s Avengers در تاریخ 18 مارس 2021 (28 اسفند) برای PS5 و Xbox Series X/S عرضه خواهد شد. این خبر همزمان با انتشار Operation: Hawkeye – Future Imperfect که کلینت بارتون را به بازی اضافه می‌کند، اعلام شد. در اینجا شما می‌توانید تریلر داستانی به‌تازگی منتشر شده درباره‌ی عرضه‌ی این بازی روی کنسول نسل نهم را تماشا کنید.

در بازی Marvel’s Avengers شاهد تصاویری پیشرفته و نرخ‌فریم بهبود یافته در کنسول‌های نسل جدید خواهیم بود. در حالی که بازی بر روی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X با رزولوشن 4K اجرا می‌شود، در Xbox Series S با وضوح 1440p اجرا خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این نسخه از بازی می‌توان به مدل‌ها و بافت‌هایی با وضوح بالا‌، فاصله‌ی پرتاب بیشتر و تخریب بهتر زره‌ها اشاره کرد.

همچنین از قابلیت Cross-gen در این بازی به بازیکنان PS4 و PS5 اجازه می‌دهد تا با هم از تجربه بازی لذت ببرند. علاوه بر آن دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان نیز می‌توانند همراه‌ با بازیکنان ایکس‌باکس سری اس/ایکس بازی را تجربه کنند. همچنین این نسخه‌ی جدید بازی Marvel’s Avengers از دو قابلیت ذخیره‌های بیل نسلی و قابلیت هپتیک فیدبک کنترلر دوال سنس نیز پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه دارندگان نسخه‌ی فعلی این بازی می‌توانند به نسخه‌های جدیدتر کنسول به‌صورت رایگان ارتقا پیدا کنند.

بازی Marvel’s Avengers در حال حاضر در پلتفرم‌های PS4 ، PC ، Stadia و Xbox One در دسترس است و در آینده برای کنسول‌های نسل جدید هم منتشر می‌شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا