Rainbow Six Extraction

تاریخ عرضه‌ی بازی Rainbow Six Extraction در E3 2021

یوبیسافت با انتشار یک تریلر سینماتیک و یک تریلر از گیم‌پلی بازی Rainbow Six Extraction در جریان رویداد E3 2021 تاریخ عرضه‌ی بازی را مشخص کرد.

بازی Rainbow Six Extraction امروز در جریان Ubisoft Forward رونمایی بزرگی داشت. این بازی به سه دوست امکان می‌دهد تا با هم در قالب یک تیم، مأموریت‌های دشواری را علیه موجودات بیگانه مرموز و کشنده به انجام برسانند. این بازی قرار است در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) برای پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شود.

این بازی در ابتدا در E3 2019 با عنوان Rainbow Six: Parasite معرفی شد شد و حال به Rainbow Six: Extraction تغییر نام داده است به عنوان یک بازی PvE جایگزین Rainbow Six: Siege که یک بازی PvP است، خواهد بود. اما هر دو بازی کنار هم وجود خواهند داشت و بازیکنانی که حساب‌های Ubisoft دارند می‌توانند پیشرفت خود را بین دو بازی ادامه دهند. در یک تریلر جدید سینماتیک، یوبیسافت زمینه را برای Rainbow Six Extraction فراهم کرد. یک ماده بیگانه بر روی زمین فرود آمده است و به عهده تیم Rainbow Six Siege است که این تهدید بیگانه را از بین ببرد. تریلر سینماتیک بازی را در اینجا مشاهده کنید.

Rainbow Six: Extraction یک بازی PvE مبتنی بر هدف است که در آن سه بازیکن با هم در قالب یک تیم، ماموریت‌های خاص را در هر دور انجام می‌دهند. این اهداف از پاکسازی منطقه‌ای از دشمنان، از بین بردن یک هدف خاص یا دفاع از نقاط خاص نقشه از حملات پی‌درپی دشمن است. درست مثل بازی Rainbow Six: Siege، بازیکنان قادر خواهند بود اپراتورهای منحصر به فردی را با قدرت ویژه انتخاب کنند. اپراتورهایی که در تریلر نشان داده شده‌اند همان‌هایی هستند که در Siege وجود دارند اما با اسکین‌های متفاوتی بودند.

البته دشمنان نیز متنوع خواهد بود. برخی از دشمنان قادر به شلیک گلوله یا مخفی شدن در مناطق پنهان خواهند بود. و البته برخی از دشمنان عظیم الجثه هستند و هر آنچه را که سر راهشان است نابود خواهند کرد. با کمک هم تیم‌ها و اسلحه‌ها و مهارت‌های خود به طور استراتژیک برای نابودی دشمنان استفاده کنید. تریلر گیم‌پلی بازی را در اینجا مشاهده کنید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا