تاریخ عرضه احتمالی iPhone SE 3

تاریخ عرضه احتمالی iPhone SE 3 از شایعه تا واقعیت

آیا قرار است iPhone SE 3 ، جانشین جدید گوشی‌های مقرون به صرفه اپل باشد؟ شایعات و نشانه‌ها از معرفی چنین تلفن همراهی در نیمه اول سال 2022 میلادی خبر می‌دهند. بنابراین آیا می‌توانیم به تاریخ عرضه احتمالی iPhone SE 3 در سال آینده امیدوار باشیم؟ با ما تا انتهای این خبر همراه باشید.

گزارش شده است؛ تولیدکنندگان قطعات iPhone SE که در سال‌های 2016 و 2020 مسئول ساخت تراشه‌های دو مدل از سری گوشی‌های SE اپل بودند اکنون منتظر دریافت سفارش‌هایی مبنی بر تولید قطعات لازم برای ساخت یک نسخه ارتقا یافته از iPhone SE هستند.

با استناد بر ادعاهای اخیر تحلیلگر محصولات اپل؛ یعنی، Ming-Chi Kuo، گزارش جدیدی وی بیان می‌کند که اپل قصد تولید نسخه به‌روز شده‌ای از آیفون سطح پایین خود را دارد. بر طبق گفته‌های Digitimes Asia، منابع نامشخصی اظهار داشته‌اند که تولید یک گوشی میان‌رده ارتقا یافته توسط اپل، نیازمند ایجاد یک گروه‌ تحقیق و توسعه در زمینه چیپست و همچنین شرکتی جهت نظارت و آزمایش بر کیفیت تراشه‌هاست که بر اساس منابع این نشریه، وظیفه نظارت بر عهده کمپانی Xintec است. Xintec زیرمجموعه‌ی شرکت TSMC است که این کمپانی تولیدکننده تراشه‌های اپل است.

Digitimes به دلیل اطلاعات ارائه شده توسط منابع خود شهرت زیادی دارد. با این حال، در نتیجه گیری از اطلاعاتی که از منابع خود به دست می‌آورد، سابقه بسیار ضعیفی دارد. در این مورد هم، بازه زمانی ذکر شده توسط این وبسایت (نیمه اول 2022) با برآوردهای مینگ چی کو مطابقت دارد. کو (Kuo) همچنین انتظار دارد که این iPhone SE جدید در همان اندازه و ابعاد باقی بماند، اما هم 5G و هم پردازنده جدیدتر سری A دریافت کند. کو همچنین انتظار دارد iPhone SE جدید کم هزینه‌ترین iPhone 5G باشد که تا به حال ساخته شده است.

البته اپل تاکنون در معرفی و عرضه سری SE، از نظم خاصی پیروی نکرده است و همانطور که می‌دانید iPhone SE 1 در نیمه اول 2016 و iPhone SE 2 نیز در نیمه اول 2020 با فاصله زمانی 4 سال عرضه شده‌اند؛ به همین دلیل انتظار یک نسخه جدید از این سری را نداشتیم تا اینکه مین چی کو از معرفی SE 3 برای سال 2022 خبر داد و از آن جایی که در افشاگری محصولات اپل سابقه خوبی هم دارد به حضور این گوشی در بازار برای سال بعد امیدوار شدیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا