تبلیغات درون برنامه‌ای EA Sports UFC 4 موجب نارضایتی کاربران شده است

چند هفته پس از انتشار بازی UFC 4 توسط شرکت EA Sports این شرکت اقدام به قراردادن تبلیغات درون برنامه‌ای در این بازی کرد که موجب نارضایتی شمار بسیاری از طرفداران شد.

یکی کاربران Reddit به نام Yadino اقدام به انتشار کلیپی از تبلیغات درون برنامه‌ای در حساب کاربری خود کرد که به نظر می‌رسید تبلیغات به صورت ناگهانی ظاهر شد و ایجاد مزاحمت کرده است. وی تأکیید کرد، تبلیغات‌ها یک ماه پس از خرید بازی به آن اضافه شد و در بررسی‌های بازی درمورد آن صحبتی نشده است. او در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید بازی UFC 4 یک بازی 60 دلاری است نه یک عنوان رایگان ( Free-to-Play ) که بجای گرفتن هزینه برای بازی از طریق تبلیغات درآمدزایی کند.

کلیپ منتشر شده از بازی UFC 4 توسط Yadino شامل تبلیغات فصل دوم سریال The Boys در آمازون است. هنگامی که یک تبلیغات بخش می‌شود محتویات آن کل صفحه را در بر می‌گیرد و یک تایمر هم در زیر آن نمایان می‌شود.

UFC 4
تصویری از تبلیغات آمازون در بازی UFC 4

بازی EA Sports UFC 4 در تاریخ 24 مرداد ( 14 آگوست 2020 ) برای PS4 و Xbox One منتشر شد. به طور خلاصه در نقدوبررسی بازی آمده است که « مبارزات تن به تن در این نسخه نسبت به نسخه‌های گذشته بهبود یافته و روان‌تر شده و با یک گیم‌پلی بازخوردی سریع طرف هستیم».

خریدهای درون برنامه‌ای بازی UFC 4 از طریق واحد پولی UFC Points انجام می‌شود. از UFC Points می‌توانید آیتم‌های ظاهری مثل دستکش ورزشی برندهای مختلف را تهییه و استفاده کنیید. البته لازم به ذکر است که این آیتم‌ها فقط برای زیبایی بوده و در گیم‌پلی نقشی ندارد. همچنین یک سری برندها در هشت ضلعی رینگ مبارزه وجود دارد اما تبلیغات ویدئویی در زمان انتشار موجود نبود و اخیراً به بازی اضافه شدکه موجب نارضایتی کاربران شد.

همچنین بخوانید:

اپیک گیمز از دادگاه خواست تا مجوز بازگشت فورتنایت به اپ‌استور را صادر کند

بیش از 121میلیون دلار برای تولید بازی Cyberpunk 2077 هزینه شد

ریمیک بازی Prince of Persia در جریان Ubisoft Forward معرفی می‌شود

منبع: ign

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا