بازی Biomutant

تجربه‌ رایگان و محدود بازی Biomutant روی پلی‌استیشن 4

با اعلام رسمی سونی دارندگان کنسول‌ پلی‌استیشن 4 در کشورهای بریتانیا و کانادا، می‌توانند بازی Biomutant حدود 5 ساعت به صورت رایگان تجربه کنند.

اخیراً سونی خیلی بی‌سروصدا سرویس جدید خود با نام Game Trials را معرفی کرد. این سرویس جدید به شما امکان می‌دهد تا یک بازی کامل را در مدت زمان محدود انجام دهید، اما پس از اتمام زمان تعیین شده برای ادامه‌ بازی باید آن را خریداری کنید. این سرویس به خودی‌خود خدمات خوبی ارائه می‌دهد و بازیکنان می‌توانند قبل خرید یک بازی آن را تست کرده و در صورت رضایت آن را خریداری کنند، اما فعلاً مشکل اصلی این سرویس پشتیبانی از تعداد محدودی از بازی‌ها است. اما به‌تازگی بازی Biomutant نیز به این سرویس اضافه شد.

به‌تازگی صفحه توییتر بازی Biomutant، در پستی علاقه‌مندان به این بازی را به‌سمت سرویس Game Trials سوق می‌دهد. آن‌ها در این رابطه می‌گویند:

بازی Biomutant به سرویس Game Trials پلی‌استیشن پیوست. ساکنین کشور‌های کانادا یا بریتانیا، همین الان می‌توانید این بازی را دانلود و به‌مدت 5 ساعت روی پلی‌استیشن 4 بازی کنید و بعد از تجربه دنیای پساآخرالزمانی بازی Biomutant تصمیم بگیرید که می‌خواهید ماجرای خود را ادامه دهید یا نه. این بازی هم‌اکنون تا 28 اکتبر (6 آبان) دردسترس است.

بنابراین شما پنج ساعت زمان خواهید داشت تا این بازی را روی سرویس Game Trials تچربه کنید. Biomutant از امروز تا 28 اکتبر (۶ آبان) در دسترس خواهد بود. تمام پیشروی‌ و تروفی‌هایی که در جریان Game Trials به‌دست آورده‌اید، ذخیره می‌شوند و اگر قصد خرید بازی را بعد از به اتمام رسیدن مدت Game Trials داشته باشید، می‌توانند بازی خود را ادامه دهید.اهد یافت.

البته هنوز مشکلاتی دراین‌باره موجو دارد. برای مثال از لحظه‌ آغاز دانلود بازی پنج ساعت زمانی‌که پلی‌استیشن برای امتحان بازی‌ها تعیین کرده است شروع می‌شود، بنابراین کسانی که اینترنت ضعیفی داشته باشد باید چند ساعت را فقط منتظر دانلود بازی باشد و از 5 ساعت تعیین دشده برای او کاسته می‌شود. امیدواریم که سونی هرچه زودتر این مشکلات را برطرف کند زیرا سرویس Game Trials از پتانسیل بالایی برخوردار است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا