Crysis Remastered

تریلر بازی Crysis Remastered پیشرفت گرافیکی 13 ساله را نشان می‌دهد

تریلر منتشر شده از بازی Crysis Remastered از نظر جلوه‌های گرافیکی بسیار چشم‌نواز است و همانند نسخه قدیمی خود در آن دوران بسیار قوی است.

این مجموعه بازی با Crysis Remastered در حال بازگشت به پلتفرم‌های نسل جدید است. در تریلر منتشر شده بازی تغییرات گرافیکی چشمگیری وجود دارد که می‌تواند PC را تحت فشار قرار دهد. تریلر بازی Crysis Remastered بیشتر یک فیلم اکشن است. در تریلر بازی شخصیت Nomad در روستاهای کوچک، مناطق شهری و پایگاه های نظامی ویرانی ایجاد می کند. البته، او در حال استفاده از لباس نانو-سوت نمادین این مجموعه است و از پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و زره‌های محافظ برای نابودی انبوهی از سربازان کره شمالی استفاده می‌کند.

در این لینک میتوانید تریلر بازی Crysis Remastered را تماشا کنید.

البته، باید انتظار داشت که بازی Crysis Remastered درخشان ظاهر شود. زیرا نسخه 2007 این بازی از همه جهات پیشرفته بود و هنوز هم از نظر گرافیکی خوب به نظر می‌رسد. این نسخه جلوه گرافیکی را به سطح کاملاً دیگری می‌برد. تمام بخش‌های بازی Crysis Remastered نسبت به نسخه قبلی بهبود پیدا کرده است. از بافت گرافیکی گرفته تا جلوه های نوری که باعث چشم‌نوازتر شدن بازی می‌شود.

البته تریلر انتشار یافته، احتمال زیاد بر روی PC نمایش داده شده است و به بهترین شکل ممکن است. اما نمی‌دانیم که این بازی بر روی پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس نیز به همین گونه اجرا می‌شود یا خیر؟ اما همانطور که در نسخه نینتندو آن مشاهده شد این بازی بیشتر به بازی‌های نسل گذشته شباهت دارد. اگرچه برخی جلوه‌های روشنایی چشمگیرو ویژه بودند که با در نظر گرفتن قدرتی که کنسول نینتندو برخوردار است طبیعی بود.

در مشخصات منتشر شده از این بازی، برای اجرای آن در پایین‌ترین حالت گرافیکی به یک کارت گرافیک NVIDIA GTX 1050Ti یا AMD Radeon 470 نیاز است. همچنین کارت گرافیکی پیشنهادی برای این بازی NVIDIA GTX 1660Ti یا AMD Radeon Vega 56 نیاز است.

Crysis Remastered هم‌اکنون Xbox One ،PS4 ،PC و Nintendo Switch در دسترس است.

همچنین بخوانید:

منبع: dualshockers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا