بازی Halo Infinite

تریلر جدید از بخش داستانی بازی Halo Infinite منتشر شد

به‌تازگی استودیو 343Industries ایکس‌باکس، تریلر جدیدی از بخش داستانی بازی Halo Infinite منتشر کرد که در آن دشمنان جدید، مکان‌ها و سیستم RPG بازی به نمایش گذاشته شد.

تریلر جدید بخش داستانی Halo Infinite در تاریخ 25 اکتبر (3 مهرماه) منتشر شد. در این تریلر هوش مصنوعی جدید بازی به نمایش گذاشته شد و در آن Master Chief به دنبال آن است تا بفهد چه اتفاقی برای کورتانا پس از وقایع Halo 5 افتاده است. این تریلر نشان داد که هیلو اینفینیت یک بازی جهان‌باز است. به نظر می‌رسد در این بازی به جای گشتن در نقشه برای پیدا کردن وسایل نقلیه، می‌توانید با یک تماس آن‌ها را برای خود فراهم کنید. داستان این بازی در Zeta Halo اتفاق می‌افتد که توسط دشمنان The Banished (که در بازی Halo Wars 2 نقش قابل توجهی داشتند) تسخیر شده است. بازیکنان اردوگاه‌های The Banished را پیدا کرده و دشمنان را در سراسر نقشه نابود می‌کنند. این تریلر همچنین نقشه تاکتیکی جدید Halo Infinite را نشان می‌دهد. تریلر منتشر شده از بخش کمپین بازی هیلو اینفینیت را می‌توانید در لینک یوتوب مشاهده کنید.

در ادامه‌ی این تریلر نگاهی کوتاهی به سیستم نقش‌آفرینی (RPG) بازی Halo Infinite برای ارتقاء لباس‌ها می‌اندازیم، که نشان می‌دهد این بازی آزادی عمل زیادی به بازیکنان می‌دهد. همچنین نوع جدید از دشمنان با نام Skimmers را نیز مشاهده کردیم. پیش از این، تنها تریلر گیم‌پلی بخش کمپین بازی Halo Infinite به طور رسمی در جولای 2020 منتشر شده بود و از دید بسیاری از طرفداران ضعیف به‌حساب می‌آمد. مایکروسافت همچنین خلاصه داستان جدیدی را برای Halo Infinite منتشر کرد که به تهدیدی که Master Chief با آن مواجه است، یعنی The Banished می‌پردازد. همچنین به خود می‌بالد که Halo Infinite «بزرگترین، گسترده‌ترین و پر ماجراترین کمپین» را خواهد داشت.

کمپین Halo Infinite در گیمزکام 2021 که در ماه آگوست (شهریورماه) برگزار شد، حضور نداشت و جوزف استاتن رئیس 343Industries ناامیدی طرفداران را تصدیق کرد و توضیح داد که چرا این تصمیم گرفته شد. وی می‌گوید که تیم سازنده اکنون در حالت Shutdown قرار دارد و این بدان معناست که کار بر روی ویژگی‌های اصلی بازی پایان یافته و استودیو اکنون در حال رفع اشکالات با بالاترین اولویت است تا بازی برای عرضه آماده شود. این کار بزرگی است که زمان و منابع زیادی را می‌طلبد، و ایجاد یک نسخه نمایشی یا تریلر جدید برای نمایش کمپین بازی، سرعت کار را کاهش می‌دهد.

کمپین بازی Halo Infinite و بخش چندنفره آن، دو محصول کاملاً جداگانه و مستقلی هستند. بخش چندنفره بازی رایگان است، در حالی که کمپین آن قیمت یک بازی کامل را دارا است. اما هر دو بازی از طریق Xbox Game Pass نیز ارائه می‌شوند. بازی Halo Infinite در تاریخ 8 دسامبر (17 آذرماه) برای ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس کلود گیمینگ و پی‌سی عرضه خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا