Far Cry 6

تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Far Cry 6 منتشر شد

استودیو بازی‌سازی یوبیسافت بلاخره نخستین تریلر از گیم‌پلی بازی Far Cry 6 را به نمایش گذاشت و اطلاعات جدیدی در مورد این بازی منتشر کرد.

بازی Far Cry 6، مونتانای Far Cry 5 و New Dawn را پشت سر می‌گذارد و راهی کارائیب در کشور خیالی Yara می‌شود، جایی که اتفاقات تعجب‌آوری می‌افتد. این شتوتر اول شخص بعدی یوبیسافت در جریان انقلابی قرار دارد، به‌طوری که ظاهرا قرار است مقداری پیشرفت گرافیکی نسبت به بازی‌های قبلی شرکت یوبیسافت را به نمایش بگذارد، همچنین تغییرات دیگری نیز نسبت به قسمت‌های قبلی سری بازی Far Cry داشته باشد. تریلر گیم‌پلی بازی را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

بازیکنان در این بازی توانایی انتخاب شخصیت مرد یا شخصیت زن و شخصی‌سازی آن‌ها را دارند. همانطور می‌دانید شما در Far Cry 5، می‌توانستید با برخی دوستان خود به جنگ با دشمنان بروید. اما در Far Cry 6 به جای آن‌ها می‌توانید از حیوانات متنوع کمک بگیرید، مانند سگ کوچکی به نام Chorizo. او دارای یک صندلی چرخدار است و می‌تواند برای پرت کردن حواس دشمنان مورد استفاده قرار گیرد تا بتوانید بدون جلب توجه وارد محل استقرار آن‌ها شوید. همچنین تمساحی به نام Guapo نیز وجود دارد، شما می‌توانید به او بگویید تا مستقیماً به دشمنان شما حمله کند و آن‌ها از بین ببرد. در مورد همراهان انسانی، شما ممکن است گاهی اوقات در ماموریت‌های خاصی در کنار افراد دیگر بجنگید، اما مانند Far Cry 5 نخواهد بود، جایی که می‌توانستید با یک صدای بلند، از آن‌ها بخواهید تا به دنبال شما بیایند. در ادامه سلاح‌های متنوع عجیب که یکی از آن‌ها دیسک‌های بزرگ را به سمت دشمن پرتاب می‌کند و انیمیشن‌های نسبتاً پرجزئیات و متفاوت برای درمان شدن شخصیت توسط خود او از جمله موارد دیگری هستند که در نمایش گیم‌پلی بازی Far Cry 6 توجه مخاطب را به خود جلب کردند.

بازی Far Cry 6 اولین بار قرار بود در فوریه عرضه شود، اما در اواخر سال 2020 همراه با چند بازی دیگر Ubisoft به تأخیر افتاد. حال این بازی قرار است در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) روی روی پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا