Marvel’s Spider-Man

تریلر جدید از Marvel’s Spider-Man: Miles Morales منتشر شد

امروز در جریان رویداد پلی‌استیشن 5 استودیو سونی و Insomniac یک ویدیوی کاملاً جدید از گیم پلی بازی جدید Marvel’s Spider-Man: Miles Morales منتشر شد.

در ابتدای تریلر شهر را در فصل زمستان و بخشی از گیم‌پلی‌ که در آن در حالت مرد عنکبوتی نیست را نشان می دهد. ما می‌بینیم مایلز و رفیق او در حال گذر از منطقه‌ی هارلم هستند. هارلم مکان جدیدی در بازی Spider-Man: Miles Morales است. تینکرر و ارتش زیرزمینی آنها در یک راهپیمایی مبارزاتی، جنگی را آغاز می‌کنند. مایلز که در لباس سیاه و قرمز Spidey خود پوشیده است، در این مبارزه مداخله می‌کند. در بخش گیم پلی، شاهد استتار مایلز در محیط و کنترل الکتریسیته از قدرت‌های منحصر به فرد در مقایسه با Peter Parker’s Spider-Man هستند.

شما می‌توانید تریلر جدید مربوط به بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را در لینک مورد نظر ببینید.

مایلز دومین مرد عنکبوتی محبوب پس از پیتر پارکر است. در دنیای مرد عنکبوتی Marvel ، تغییر مایلز مورالس از یک دانش آموز نیویورکی و تبدیل آن به مرد عنکبوتی را با کمک معلم او یعنی پیتر پارکر را مشاهده می‌کنیم.

این بازی در اواخر سال 2020 به شکل انحصاری برای پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود. همچنین داستان این بازی از همتای آن که در سال 2018 منتشر شد متفاوت است. نسخه‌ی Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition با قیمت 69.99 به بازار عرضه می‌شود. توسعه‌دهندگان این بازی اعلام کردند، Spider-Man: Miles Morales از مود اختصاصی 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه بهینه‌سازی شده است.

همچنین بخوانید:

بازی Final Fantasy XVI با انتشار تریلر در رویداد سونی معرفی شد

God of War Ragnarok در رویداد PS5 showcase معرفی شد

بررسی و نمرات بازی NBA 2K21 از دید سایت‌های معتبر دنیا

منبع: polygon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا