Ratchet & Clank: Rift Apart

تریلر جدید بازی Ratchet & Clank: Rift Apart با محوریت معرفی سلاح‌‌ها منتشر شد

در جدیدترین اخبار صنعت گیم تریلر جدید بازی Ratchet & Clank: Rift Apart منتشر شد که در آن انواعی از سلاح‌ها و حرکات متنوع بازی به نمایش در می‌آیند.

به‌تازگی ناشر بازی Sony Interactive Entertainment و توسعه‌دهنده Insomniac Games تریلر جدیدی از بازی Ratchet & Clank: Rift Apart با محوریت معرفی سلاح‌ها و حرکات متنوع بازی منتشر کرده‌اند که می‌توانید آن را در اینجا مشاهده کنید. همانطور که از این فرنچایز انتظار داشتید، Rift Apart شامل سلاح‌های قدرتمندی است، از سلاح‌های کلاسیکی مانند Buzz Blades گرفته تا ابزارهای تخریب‌کننده‌‌ی جدیدی مانند Blackhole Storm و Negatron Collider.

آرون جیسن اسپیونزا، یکی از مدیران ارشد اینسامنیاک در بلاگ پلی‌استیشن گفته است: «ما با استفاده از ویژگی‌های منحصر به فرد کنترلرهای بی‌سیم DualSense، موجب لذت‌بخش‌تر شدن تجربه‌ی بازی می‌شویم. برای مثال، تریگرهای حساس کنترلر را می‌توانید برای برخی سلاح‌های خاص به‌صورت کامل یا تا نیمه فشار دهید تا سلاح مذکور در حالت‌های مختلف شلیک‌های متفاوتی انجام دهد؛ قدرت هر انفجار را ازطریق بازخورد لمسی کنترلر به‌خوبی حس کنید؛ و صدای ضربات اجزای سلاح خود را ازطریق اسپیکرهای کنترلر بشنوید.»

آرون جیسن اسپیونزا در ادامه‌ی صحبت‌های خود می‌گوید: «علاوه‌بر فهرست سلاح‌های شگفت‌انگیز Ratchet & Clank: Rift Apart، ما برای رچت و تا اندازه‌ای هم ریوت چند حرکت جدید درنظر گرفته‌ایم که در خارج از میدان مبارزه از آن‌ها استفاده می‌کنند. برای مثال شما با استفاده از Rift Tether خود می‌توانید را از بین مناطق مختلف نبرد جابه‌جا شوید یا با فعال کردن Phantom Dash می‌توانید با خیال راحت از حملات پی‌درپی دشمن جاخالی داده و مرحله را طی کنید.»

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart در تاریخ ۱۱ ژوئن 2021 (۲۱ خرداد ماه) توسط سونی اینتراکتیو انترتینمنت به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا