تریلر جدید Deathloop

تریلر جدید Deathloop ویژگی‌‌های نسخه PS5 را به نمایش می‌گذارد

چندی پیش، سونی و بتسدا تریلر جدید Deathloop را منتشر کردند که در آن ویژگی‌های نسخه‌ی PS5 این بازی به نمایش گذاشته شد.

در زمان کمتر از دو هفته مانده به انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 و پی‌سی Deathloop استودیوهای Bethesda و Sony Interactive Entertainment تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کرده که در جریان آن شاهد ویژگی‌های نسخه پلی‌استیشن 5 بازی هستیم. بازی به لطف تریگرهای تطابقی دوال سنس، هر یک از سلاح‌های آن حس متفاوتی را به بازیکنان القا می‌کند. همچنین حسگرهای دسته پلی‌استیشن 5 هم می‌توانند شما را به ‌خوبی در محیط قرار دهند. تریلر جدید Deathloop می‌توانید در لینک یوتوب مشاهده کنید.

بازی Deathloop شما را به جزیره مرموز Blackreef می‌برد، جایی که یک مبارزه بزرگ بین دو قاتل خارق‌العاده، آینده جزیره را تعیین خواهد کرد. شما در نقش Colt باید راهی پیدا کنید تا به حلقه‌ی زمانی در این جزیره پایان دهید، این درحالی است که ساکنان آنجا می‌خواهند شکارتان کنند. با استفاده از سلاح‌ها و توانایی‌های قدرتمند خود، باید 8 هدف اصلی را در جزیره جمع‌آوری کنید تا بتوانید در بین این هرج‌ومرج‌ها حلقه را بشکنید. اما در این بین Julianna رقیب شما است و می‌خواهد با از بین بردن Colt مانع نابودی حلقه شود. از هر چرخه درس بگیرید، مسیرها و رویکردهای جدیدی را امتحان کنید تا بتوانید حلقه را بشکنید.

هر حلقه جدید در Deathloop فرصتی برای یادگیری از گذشته و سازگاری است. یافتن سرنخ و کشف نکات کلیدی برای تعیین اهداف قبل از به شما کمک می‌کند تا داستان بازی را به جلو پیش ببرید. بازیکنان آنچه را که در حلقه‌های قبلی آموخته‌اند را بکار می‌گیرند و مسیرهای مختلف را امتحان خواهند کرد تا استراتژی جدیدی را را برای رسیدن به اهداف خود طراحی کنند. پس در صورتی که موفق نشدید، بمیرید و راه حل دیگری پیدا کنید.

Deathloop در 14 سپتامبر 2021 (23 شهریور ماه) برای پلی‌استیشن 5 و پی‌سی عرضه خواهد شد. البته این را بدانید که این بازی فقط تا زمان محدودی انحصاری کنسول پلی‌استیشن 5 خواهد بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا