Far Cry 6

تریلر جدید Far Cry 6 با محوریت سیزن پس در E3 2021 منتشر شد

در جریان رویداد یوبیسافت فوروارد، تریلر جدید از بازی Far Cry 6 با محوریت سیزن پس منتشر شد، این DLC به شما اجازه می‌دهد که به عنوان شخصیت‌های شرور بازی کنید.

در جریان رویداد یوبیسافت فوروارد، تریلر جدید بازی Far Cry 6 منتشر شد که طی آن DLC Pass به شما امکان می‌دهد به عنوان واس مونتنگرو از Far Cry 3، پیگن مین از Far Cry 4 و جوزف سید از Far Cry 5 بازی کنید. در تریلر جدید این سه شرور دنیای فار کرای به نمایش گذاشته شده بود، همچنین قسمتی از گیم‌پلی‌ اول شخص بازی به کاربران نشان داده شد. تریلر بازی را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

سیزن پس Far Cry 6 دارای 3 قسمت است که هر یک از آن‌ها روی یک شخصیت شرور متفاوت تمرکز دارد: قسمت اول در رابطه با واس مونتنگرو است، قسمت دوم پیگن مین و قسمت سوم جوزف سید. طبق توضیحات رسمی، بازیکنان در ذهن این آنتاگونیست‌های بدنام فرو می‌روند، پس زمینه‌های خود را کشف می‌کنند، با شیاطین درونی خود مبارزه می‌کنند و در یک تجربه کاملاً جدید گیم‌پلی الهام گرفته از ژانر روگلیت که بازیکنان باید در آن حضور پیدا کنند، با چهره‌های آشنا متحد می‌شوند.

Ubisoft همچنین تریلر جدیدی از Far Cry 6 از داستان را به نمایش گذاشت که روی شخصیت شرور Giancarlo Esposito تمرکز داشت، آنتون کاستیلو، فرماندهی یک قایق از افرادی که قصد فرار داشتند، از جمله پسرش دیگو را داشت. پس از گرفتن پسرش از گروه، کاستیلو از افرادش می‌خواهد که بقیه افراد داخل سرنشین را بکشند. تریلر بخش داستانی را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

بازی Far Cry 6 اولین بار قرار بود در فوریه عرضه شود، اما در اواخر سال ۲۰۲۰ همراه با چند بازی دیگر Ubisoft به تأخیر افتاد. حال این بازی قرار است در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) روی روی پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا