تریلر جدید Forza Horizon 5

تریلر جدید Forza Horizon 5 در گیمزکام 2021 گیم‌‌پلی بازی را به نمایش گذاشت

در جریان گیمزکام ۲۰۲۱، مایکروسافت تریلر جدید Forza Horizon 5 را منتشر کرد که در آن گیم‌پلی، محیط و گرافیک این بازی به نمایش گذاشته شده بود.

مایکروسافت و استویدو پلی‌گراند گیمز در حالی کمتر 4 ماه تا عرضه نسخه‌ی جدید از مجموعه‌ی Forza باقی مانده است، تصمیم گرفتند در جریان گیمزکام 2021 تریلر جدید Forza Horizon 5 را با محوریت گیم‌پلی بازی، محیط‌ها و گرافیک جذاب آن را به نمایش بگذارند. تریلر بازی شامل گیم‌پلی مأموریت‌های اولیه‌ی بازی است که تمام بازیکنان هنگام شروع بازی برای اولین‌بار باید آن‌ها را به اتمام برسانند. مجموعه Forza تا حدودی به دلیل ایجاد لحن حماسی با سکانس‌های مقدماتی خود مشهور است و به نظر می‌رسد Horizon 5 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. تریلر مورد نظر را در لینک یوتوب مشاهده کنبد.

در این نمایش همانند فیلم هالیوودی Fast and Furious 7، ابتدا ماشین از یک هواپیما باربری به پایین پرتاب می‌شود و توسط یک چتر نجات در منطقه‌ای بر فراز کوه آتشفشانی پوشیده از برف و فعال Gran Caldera-بالاترین نقطه برای بازی Forza در نقشه ای که 50٪ بزرگتر از نقشه Horizon 4 در انگلستان است- در مکزیک فرود می‌آید. اولین ماشینی که در این تریلر می‌بینیم 2021 Ford Bronco (فورد برونکو) است که طراحی هنری بسیار زیبا و دقیقی همانند ماشین واقعی آن دارد.

تریلر جدید Forza Horizon 5

مایک بروان درباره‌ی بازی Forza Horizon 5 می‌گوید:

Forza Horizon 5 یک بازی ریسینگ در جهان باز است.

بسیاری از کارهایی که در این بازی انجام می‌دهید حالت مسابقه‌ای خواهد داشت، اما در عین حال اگر تمایل به مسابقات ندارید می‌توانید با ماشین خود در نقشه‌ی بزرگ این بازی و محیط‌های زیبای آن به گشت‌وگذار بپردازید و از زیبایی بازی و سرعت زیاد ماشین‌های آن لذت ببرید. Forza Horizon 5 در این زمینه شما را پشتیبانی می‌کنند و برای پیشرفت در بازی نیاز نیست حتماً مراحل اصلی و مسابقات آن را یکی پس از دیگری طی کنید، بلکه شما می‌توانید با کاوش در جهان پیشرفت کرده و به آیتم‌های بیشتری دست پیدا کنید. بخش داستانی Horizon، یافتن همه تابلوهای پاداش و هزاران راه مختلف دیگر وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید خود را بدون نیاز به مسابقه پیشرفت دهید.

ماشین دیگری که در ادامه آن را مشاهده می‌کنیم، شورولت کوروت استینگری 2020 است که در شرایط آب و هوایی جدید با یک طوفان گردوغبار بزرگ، به سرعت در حال رانندگی است. همچنین در بخشی از تریلر جدید Forza Horizon 5 با یک ماشین پورشه همراه شدیم که در محیطی سرسبز مسیرش را پشت سر می‌گذاشت و همینطور دقایقی هم از رانندگی با یک مرسدس در محیطی بیابانی به‌تصویر کشیده شد. سازندگان بازی اعلام کردند نقشه‌ بازی در مکزیک از تنوع آب‌وهوایی و محیط‌های بسیار گوناگونی برخوردار است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا